Is é ceann de na teoiricí bréagacha an teoiric a chosaint gníomhaíochta náisiúnta, a chuireann cosc ar allmhairiú earraí eachtracha is féidir a thabhairt ar aird sa tír, nó an dídhreasacht ar allmhairí den sórt sin ag harsh taraifí . Má bhí sé ceart an teoiric rudaí arna dtáirgeadh sa tír ionadaíocht buntáistí a cheannach do mhuintir Phoblacht agus ba iad a cheannach a bheith ina "caillteanas" ag tabhairt rogha arna dtáirgeadh sa tír, gach uair tá siad níos saoire nó níos fearr, bheadh imeacht damáiste na tíre.
Ach tá nach mór na hearraí a thabhairt ar aird ar chostas níos ísle ná tíortha eile, cosantachas rialtais na Brasaíle a rinneadh arís agus arís bhí ar cheann de na is notorious an ríomhaire ar dhlí na 70 go dtí 80 i gcás nach bhféadfadh tú a cheannach ná a shuiteáil cuideachtaí cinn sa Bhrasaíl, bhí faoi chosaint stroighin ó 1940 ag táillí míréasúnta a fhorchur agus allmhairí a rinne an saibhreas mianadóireachta "náisiúnta" a thoirmeasc.
moill stiúir B'ionann dhéanamh é ár saothair láimhe agus an chaipitil lú éifeacht fós chasing tráth tar éis caillte, agus mar sin tá cur amú caipitil agus saothair ag teastáil le haghaidh táirgeadh sa tír ina ceannaíodh an marsantas i dtír eile agus an méid tá caillteanas náisiúnta a ghintear dá bhrí arna dtomhas ag an praghas ar an bharrachais a tháirgtear.
An carr leictreacha luas íseal sa tSín, R costais leictreacha $ 6.600 REAI s, is cuma cuí do chosaint agus a chaillfeas, ag smaoineamh ba chóir a thabhairt ar aird anseo, anois, ba mhaith na cuideachtaí a chur ar bun anseo a dhíol ar an bpraghas, gan, ní mór duit am, ach tá in ann a athdhíol anseo anois.
Supposedly na beartais sin tairbhe monaróirí gluaisteán anseo sa tír, cé a cheapann an tír na cosaintí na rátaí a fháil brabúis eisiann iarbhír an iomaíocht agus a cheapann siad brabúis a leanúint leis na chosaint na cuideachtaí.
Mar sin féin, nach bhfuil praghsanna sa tír a fháil tomhaltóirí coigiltis, ach costas leis an chosaint sin, agus mar sin ní onnmhairí an táirge a dhíol roimh sa chás, tráchtearraí agus tá an margadh ach an barrachas claonadh a endear an luach an tomhaltóir, tá an tír an rí orthu seo agus a chaillfeas is saothair láimhe.
An ní airgead a thabhairt cheana féin, ar mian leo a dhéanamh le cuideachta is gá chun íoc cánacha níos airde a onnmhairiú chuig an tír, éilimh go amháin iad siúd a tháirgeann sa tír mar thoradh buntáistí nach bhfuil an ghearrthéarma indéanta toisc gur cheart teicneolaíochtaí ard saor chun dul isteach sa tír ag tús le costais arda cánacha fear caillte na himeartha an tomhaltóir agus an ceannaí agus go hindíreach go mainneoidh an Stát a bhailiú na hidirghabhálaithe cánach mar INSS, ISS, cánacha maoin, CBL agus daoine eile.
An artificiality na tráchtearraí agus fóirdheontais onnmhairithe fós ag tabhairt bhfabhar an earnáil talmhaíochta agus na tíortha an ní sin, an líon mór amhábhar ag teacht amach as an Bhrasaíl nuair comhiomlán ina "áirithe" brabús ag iompórtáil lann cruach tíre eile a mhonarú an líne bán a onnmhairiú ansin agus déantúsaíochta ar phraghas níos ísle, ag cleachtadh anseo an bpraghas idirnáisiúnta céanna má dhíoltar anseo ar phraghas níos ísle go mbeadh méadú fostaíochta agus onnmhairí ar aghaidh.
Seo loighic cosantachas sa tír fós mór le beartas constaic agus a onnmhairiú fóirdheontais inducing tíortha iasachta eile a cheannach ó dúinn, roimh thíortha eile ar phraghas níos ísle a tháirgtear go saorga mar gheall ar na hearraí i gcuid den phraghas á n-íoc leis an ár cánacha féin, cáin ioncaim agus daoine eile.
An t-ús ceannaí beag an mbeartas seo, dá bhrí sin, tá an tír le líon mór de contrabhanna agus cáin ard a íoc chríochnaíonn le do cistí ó do theach mar sin go bhfuil a lán de na imghabháil cánach.
Seo srianta sistemade chosaint ag lucht gnó na Brasaíle thógann caillteanas ar an tír, ach a fháil ar an airgead accumulating agus déanann tá an tír tháscairí ioncaim per capita agus óna dáileadh i measc an domhain is measa.
Le éileamh specious chun poist a thabhairt ár n-oibrithe amhail is nach raibh siad gá comórtais idirnáisiúnta ag rá go mbeadh siad bheathú agus i dtíortha iasachta, fiú "leftists agus rightists 'chothú comhionann ina leith seo.
Faoi custaim seo á gcur san áireamh, lucht tacaíochta "saorthrádála" a mhaíomh go bhfuil rogha eile chun ár muintir féin a fhostú agus chun eachtrannaigh a fhostú, ach idir a fhostú catagóir amháin nó eile den daonra féin a éileamh.
Gach hearraí a íocadh i gcónaí go díreach nó go hindíreach leis na táirgí d'obair na tíre féin agus a oscailt na critéir caomhnaitheachta seanmóir siad gur féidir go mbeadh méid is mó de na táirgí, a bheith níos táirgiúla, mar gheall ar leis an gcéanna a chaitear ag obair, is féidir é a a bhfuil líon níos mó agus éagsúlacht na earraí a bhfuil praghsanna laghdú de sheans.
Cosantachas fiontraithe agus chomh maith leis na ceardchumainn a cheapann ba chóir go tomhaltas bhfuil teagmhais i dtíortha eile a chur i gcrích ar chomhaontú a éalú an rialú uasta sean seachtracha via WTO ina rialacha srianta ar siúl nó i dtír ina bhfuil comhaontuithe déthaobhacha a iltaobhacha agus fiú a bheidh smaoineamh Aontas custaim gur cheart go mbeadh duine moilliú i gcuótaí iomaíochais agus a onnmhairiú agus allmhairiú chun bheith theorannú iomaíocht.
Ar an láimh eile áirithe "iomaitheoirí" anois an íocaíocht in airgead tirim a bhí na hearraí a fuarthas ar dtús agus ní, agus a chur in ionad arís ag onnmhairiú luach coibhéiseach d'onnmhairiú ár dtáirge neamhspleách féin má tá sí le cuideachta gur mian nó aon phoist sa tír , a thógann malartú an t-airgead.
Dá bhrí sin, an níos mó a cheannach agus a dhíol faoi shaoirse, aon ghá le idirghabháil an Bhainc Cheannais ina bheartas chun gníomhú sa mhargadh a laghdú méadú úis airgid nó a cheannach ó lasmuigh caomhnaitheachta chun beatha.
Dá bhrí sin, beidh an méid agus ionchur agus aschur ar an margadh oscailte gan srianta tíortha a cheannach nó a dhíol an t-airgead na Brasaíle, áfach, cosantachas agus srianta ar dhíol oscailte agus cothromaíocht a cheannach na scálaí ar choinníoll i gcónaí go bhfuil iomaíochas sa tír nach ábhar an tír thionscnaimh X nó Y
Má tá beartas eacnamaíoch oscailte do chách agus ní baic díolacháin a mholadh sa tír Is de y agus x trí thoirmeasc srianta allmhairiú, mhéadaigh baile a cheannach, mar sin féin, bhí tagtha ar an praghas íseal de tháirgí ag an am, bheadh sé ar feadh tréimhse gearr ag an dá bheadh praghsanna níos ísle dá chuid ar allmhairí scor nó a thagann chun cinn ar éileamh coigríche le haghaidh ár dtáirgí, go leor chun íoc as allmhairí agus ar an chothromóid tá oscailt agus dá bhrí sin bheadh an trádáil na tíortha bheith oscailte agus macánta agus nach bhfuil an bréag liobrálachais seanmóir siad, a choinneáil ar an toirmisc agus srianta ar earraí eachtracha agus intíre beartais eacnamaíochta sa Bhrasaíl agus daoine eile.
Bíodh nach fhoghlaim go fóill liberalism sin trí dlíthe bhfeidhm ar centralism agus a orgán in am na Brasaíle atá retrograde agus labhraíonn Aire Meirelles agus cuntais teagmhasach phoiblí amhail is dá mba an bhileog ciontach agus SNGÉ ach amháin le haghaidh an ní a choimeád ar bun ar an seanpholasaí Orthodox.
Níl sa isteach tír san éileamh idirbheart "cairde" i mbun gnó nach bhfuil aon cairdeas, ach ní féidir brabúis a bheith gurbh fhearr x nó y tír agus grúpa nó caomhnaitheachta déthaobhacha atá domhandú i bhfad ó bheith iomaíoch glaoch.
Feidhmíonn caomhnaitheachta ach amháin maidir le leasanna saothair-shábháil ó 1980 bunaithe ar an ioncam íosta ar a cothaithe i bascaed de pian agus a rá "Is cosanta náisiúnta."
(OBS * bunaithe ar bunúsacha agus na teorainneacha agus na Prionsabail "laissez-faire" nó noninterference John Stuart Mill le socrúcháin partaker an nuachtán.)
Nenhum comentário:
Postar um comentário