Індивідуальність є одним з благополуччя елементів повинні бути вільні , щоб сформувати свою думку і висловлювати свою думку без застережень, однак, норми і звичаї можуть призвести до тяжких наслідків для інтелектуального. У догми , доктрини, ідеології можуть бути перешкоди фізично або морально, але коли є небезпека для маніфестів свободи. Претензія є однією з характеристик і їх думки, негативне буде розчарування, якщо не згубним порушення закону допускається.
Існує ентузіазму натовпу верхом думки, які приходять на ваш домашній телевізор, Інтернет і інші, у вигляді заплутаних актів незалежно від їх волі і характеру, які, без поважної причини, може завдати шкоди іншим, може бути, і найважливіші справи абсолютно поглинена слухача, які повинні знаходитися під контролем несприятливих почуттів, що ці образи, коли цього вимагає активного втручання глядачів. Свобода особистості і не массификация ідіотизму.
Повинно бути обмежена; Це не повинно стати перешкодою для інших Бразильська зв'язку засоби пройшли ці обмеження, і ми пожинаємо сьогодні буквальним нонсенс програм не просвіщати і за його власним схильності і судження в речах, які стосуються того ж, для того ж причини, які показують, що думка повинна бути "вільними", а також довести, що вона приховує зловживання і несе свої погляди в життя соціальні витрати.
Звичайно людство не непогрішний; їх істини, в основному, є лише напівправда; що блок думку, якщо врезультаті порівняння більш повної та вільної від протилежних думок, не є бажаним і різноманітність не є злом, але хороший, але недосконале є бразильські ЗМІ, показують різні життєвий досвід і вичерпавши "дозвілля" і повторювані.
Цей вільний охоплення слід приділяти характеру сортів, без шкоди для інших і що цінність різних режимів життя повинна бути доведена на практиці, в даному випадку, масові комунікації, тут інші країни не змогли спробувати поліпшити свою індивідуальність, призводять до здорового глузду , що характери маленького екрану або Я з "історій" є правилом поведінки, тобто бажання один з головних компонентів людської істоти, хоча і миттєва ці , а не «спектакль" індивідуальне щастя повинно бути основним компонентом індивідуального і соціального прогресу.
Цей вільний охоплення слід приділяти характеру сортів, без шкоди для інших і що цінність різних режимів життя повинна бути доведена на практиці, в даному випадку, масові комунікації, тут інші країни не змогли спробувати поліпшити свою індивідуальність, призводять до здорового глузду , що характери маленького екрану або Я з "історій" є правилом поведінки, тобто бажання один з головних компонентів людської істоти, хоча і миттєва ці , а не «спектакль" індивідуальне щастя повинно бути основним компонентом індивідуального і соціального прогресу.
При підтримці цього принципу, найбільші труднощі, які можуть виникнути в телевізійних програмах або фільмах, оцінці засобів до кінця визнаної, але байдужість людей в цілому до самого кінця і є інтелектуальною і особистої недійсним.
Якби це було вільний розвиток індивідуальності є одним з основних добробуту; який є не тільки елементом координації з усіма, хто призначаються цивілізації термінів, грамотності, освіти, культури, то так, бразильські ЗМІ можна назвати комплекс собачка.
Це небезпека того, що свобода повинна бути недооцінений, і коригування меж між ним і соціального контролю, представлений смішних акторів у неділю, де знущання і інші лихослів'я і де індивідуальність дивиться реально.
Дурниця і надзвичайні труднощі вчителі та батьки часто думають, що це індивідуальна спонтанність і згоден, і навіть говорить, і думає, що це найбільш часто зустрічаються способи мислення, як такі, що будь-яку внутрішню цінність або заслуговують ніякої поваги до своєї власної. Більшість бразильців думати людства, як зараз (для них, щоб робити те, що вони є), я не можу зрозуміти, чому ці форми.
Початок нашого спілкування завжди йшли не по спонтанності, але думаю, що це повинно бути досить хорошим для всіх.
Массификация режиму оперантного ідеалізації приймає неподобства спонтанність, але тверда частина є те , що це є частиною з ідеалу більшості моральних і соціальних реформаторів, це може навіть бути неприємністю і , можливо , бунтівний закладеність персонажа більше трагедії від Достоєвського до загального визнання , що ці реформатори, на їхню думку, думаю буде краще для бразильської посередності.
Вільгельм VonHumboldt , що "кінець людини, або те , що наказано веліннями розуму, вічною і незмінною , а не запропонованих неясними бажаннями і минущого, є найбільшим і найбільш гармонійний розвиток його повноважень до повного і послідовного цілому"; що, отже, об'єкт "в тому сенсі , що кожна людська істота."
Невпинно повинні направляти свої зусилля і особливо для тих , хто хоче впливати на своїх одноліткам не стереотипи, а в "свободу і різноманітність ситуацій"; і від союзу з них виникають "індивідуальної бадьорості і множинного різноманітності," які поєднують в собі, з'являється індивідуалізм.
Індивідуалізм плутати з егоїзмом, або, з іншою групою, наприклад, кожен , хто використовує чорний черевик і куртку чорний і темно - сорочка Punk, це не індивідуалізм , але стереотип .
Індивідуалізм плутати з егоїзмом, або, з іншою групою, наприклад, кожен , хто використовує чорний черевик і куртку чорний і темно - сорочка Punk, це не індивідуалізм , але стереотип .
В "оригінальності". І не однаковість культурних програм, пісні "суша, що простягається від узбережжя вглиб материка" слово алкогольний напій виглядає як солодкий, "люди звикли" до цього вчення і інші, і пожинати плоди, країна займає третє місце в захворюваннях, пов'язаних з цією практикою ,
Чи не знайти, як високе значення на індивідуальність. Ідея Нічий передового досвіду в області поведінки, яке люди не повинні робити абсолютно нічого, але копіювати один одного, тобто в якості копії в Бразилії.
Я не хочу , щоб сказати , що люди не повинні ставити в їх спосіб життя і поведінку своїх проблем, незалежно від їх власної думки, щоб зробити враження або свого власного індивідуального характеру.
З з іншого боку, було б безглуздо робити вигляд , що люди повинні жити так , як ніби нічого не було відомо про світ , перш ніж вони прийшли , щоб зробити те ж саме , як актор або акт може бути правдою , якщо , як досвід, але ще поки не зробили нічого , щоб показати , що спосіб існування , або поведінки переважніше іншого , Ніхто не заперечує , що люди повинні бути навчені і вчив у своїй юності , щоб зустрітися і отримати вигоду з певних результатів людського досвіду
З з іншого боку, було б безглуздо робити вигляд , що люди повинні жити так , як ніби нічого не було відомо про світ , перш ніж вони прийшли , щоб зробити те ж саме , як актор або акт може бути правдою , якщо , як досвід, але ще поки не зробили нічого , щоб показати , що спосіб існування , або поведінки переважніше іншого , Ніхто не заперечує , що люди повинні бути навчені і вчив у своїй юності , щоб зустрітися і отримати вигоду з певних результатів людського досвіду
Але це привілей і хороший стан людської істоти, досягли зрілості його розумових здібностей, використання і досвіду по - своєму тлумачити. . Це для нього , щоб з'ясувати , яка частина записаного досвіду належним чином ставиться до своїх власних умов і характеру
є традиції і звичаї інших людей, певною мірою, свідчить про те, що їх досвід уже навчив їх; презумпція докази, і як такий, що не претендує на його шанобливістю: але, в першу чергу.
є традиції і звичаї інших людей, певною мірою, свідчить про те, що їх досвід уже навчив їх; презумпція докази, і як такий, що не претендує на його шанобливістю: але, в першу чергу.
Місце, їх досвід може бути дуже вузьким, як ми бачимо, в Бразилії зіграли правду з цієї причини. По-друге, їх трактування досвіду і може бути показана правильно, але не підходить для формування нормальних умов і звичайних символів.
І в цій ситуації або його характеру за неналежним чином і не тільки освітніх або розвивати будь-якої з якостей, які є відмітною наділення людини.
Там, де людське сприйняття здатності, судження, дискримінація, почуття, розумова діяльність і навіть моральна переваги, здійснюються тільки в зробити вибір. Той, хто нічого не робить, тому що це звичай не має ніякого вибору. Він не одержує не практику в розпізнаванні або бажаючи, що краще. Розумовий і моральне, як і м'язових повноважень, поліпшуються тільки використовуються.
У faculdadesmentais здійснюється нашими ЗМІ покликані в не проявляти мислення, просто наслідувати, (буде з - за цього називають "лос - macaquitos"), робити що - то тільки тому , що інші, а саме , що серцеїд і зірка робили і роблять він робить не більш , ніж вірити в те , тільки тому , що інші вважають.
Якщо ці тренери думки не є остаточними через цю людину, його розум не може бути посилена, але, ймовірно, буде ослаблена шляхом прийняття "освітні" стимули, зроблені авторами, які дають стимули для акту не є, як відповідно згоди і свої власні почуття і характер є символічним і порожнім, інертні і млява, а не активним і енергійним.
Таким чином, власники комунікацій в Бразилії залишити бразильця не було вибору в своїх життєвих планах, і вважаю, що не потребує будь-якої іншої факультет, як імітація примати Оскільки засоби масової інформації були сформовані домінуючою групою в низькій якості Бразилії.
Олігархія , що з 1500 року займається ЗМІ зробили країну ми живемо в несвідомому стані колективного уявинездоровим.
Nenhum comentário:
Postar um comentário