Rząd Brazylii korzysta z podatków bezpośrednich i pośrednich form historycznych mających podnieść tylko jako Lion, czyli drapieżnika produkcji i konsumpcji, które często prowadzi do bankructwa przedsiębiorców z ich drakońskie niewidzialnej ręki.
Państwo powinno poprosić przedsiębiorców, co stopa maximalizar swoje zyski? I mogę pomóc descomplicando i jak można sobie pozwolić, aby zwiększyć produkcję bez sezonowych okolicznościach niekorzystna, gdyż w tych warunkach często nie zwracają dochody? Dlatego podatek dochodowy ma inny efekt niż tylko dokarmiać kasy państwa i zmniejszenia potencjału oszczędności, jak i usprawnień produkcyjnych ziemi z nowych technologii, które zwiększają sił wytwórczych ziemi?
I bardziej municipalized centrum kadru przychody z małą grupą ludzi wyspecjalizowane i ich społeczności i ich przedstawiciele będą bliżej tych objawów może zmieniać najkorzystniejszą zdolność wpis, aby zminimalizować utratę przychodów i nie żal i "plotki", że takie empresario to źle, ponieważ nie dowiedział się , aby zarządzać swoim leseferyzmu i bardziej komunalnych być lepiej .
były to, że nie ma sposobu, aby wyładować na kimś innym, chyba zmniejszonej produkcji i disservicing i pozostawiając bezproduktywnego ziemię. Jej dywidendy nie są teraz generować produkcję i zatrudnienie, a konkurencja jest kuleje, bo tylko ci, którzy nie przeszli przez niekorzystnych warunkach takich jak deszcz, który ma Postęp techniczny może do nawadniania przykładem zastosowania, a tym samym prowadzi do konkurencji i konsument traci kolejny producent i nie korzystają ze swoich rzeczywistych dochodów, ale ofiara tego, co zmniejsza zdolność do przetrwania i wielu sprzedać grunt w celu pokrycia kosztów tych nieszczęść?
za to, trzeba eksperta grupy zadaniowej, aby zobaczyć takie fakty, a nie tylko zbierać zbierać drakońskie . Zapoznaj się z właścicielem gruntu państwo po prostu nie nie znamy przyczyny i transfer do wydatków państwowych na "innych" działań, które podatek ten powinien być apricado lub odwraca celom, ponieważ podatek jest pomoc i odzyskać zdarzenia podatkowego, czyli zwiększenie mocy i nie zmniejszają dochody, które prowadzi do obniżki podatków.
jest to podatków bezpośrednich jest jeden naładowany dokładnie te osoby, które są planowane lub czy chcesz , abyzwrócić bez uwzględnienia Brazylia tragedii prawdopodobne klimatycznych lub slajdu w wyborze produkcję kultury, np. wiatr może zniszczyć kilka min algueires produkcyjnych, bez względu na to przeznaczyć na nasiona i środki ochrony roślin i zapłacone podatki przed zbiorami czyli rzeczywistej pojemności wkład
ten jest jednym z podatków pośrednich które są pobierane od osoby u przekazania z zamiarem jest to , abyrekompensaty kosztem drugiego, w ten sposób trucizny dozownik dostaje ten sam sposób, jeżeli towary sprawdzić awarię czy nie.
opodatkowanie ulepszenia są głównie krótkoterminowe, podatki muszą być zbierane przed nich, tak wielu woli nie dlatego, że jest niewygodny w przeciwnym razie, aby ulepszenia nie znaleźć twarzy i bezpiecznych środków na przyszłą wypłatę nominalnej i nie przepisane przed realizacją usprawnień technologicznych, okres gromadzenie należy rozszerzyć lub elastyczne w zależności produkcji śpiączki.
ząbkowanie pomiędzy dystrybutorem, który sprzedaje wejść i maszyny, w nominalnej przyszłego podatku, który na początku może być możliwie najmniej pomogłoby to dużo, dałbym 0% procent w ciągu sześciu miesięcy, następnie stopniowo.
Dlatego szanując nierówną zdolność contribuitiva i nie to samo, że Brazylia przyjmuje nazywa równouprawnienie fiskalna kolekcji zakłóca produkcję i zmniejsza wkład.
jest to również słynny podatek od nieruchomości pani, która zdobyła w 2000 rzeczywistym i ma właściwość na Avenida Paulista dziedzictwo owoce i co lubi i szczęście muszą płacić podatku od nieruchomości za metr równej metr FIESP , a zasada równości jest zagrożona i pani zapewne doznał nieszczęśliwych refezes i na pewno mam do sprzedania lub wstrzymania podatku lub udostępnić swoje Obiekt i żyć w mniej prestiżowym miejscu. a ludzie też.Jaki podatek płacisz i co lepszego czasu / Więc, podatek byłby z tego dołu do góry, a nie drakońskie Lion istnieje do dziś.
Odwracanie domniemaną opłatę za realną możliwość wpłat i zwiększyć konkurencję zarówno w micronomiajak w makroekonomii , że "neoliberalizm" od keynesizmu , gdzie liczy się twardej waluty, które mogą być wykonane w dowolnym czasie ze względu na "stabilności" generowanego przez konsumpcję zewnętrznego oraz towarem s , utrzymując swoje zapasy buforowe nietykalny. zasady systemu opodatkowania, który poprowadzi liberalizmu.
1- Republika Ludowa powinna przyczyniać się do utrzymania rządu, w możliwie najszerszym zakresie, w funkcji proporcji i dochodów podatników, czyli proporcjonalnie do dochodu, jakim się cieszą, gdzie chronione państwa i świadczonych konto i nie jest ich władcy nie są egoistyczne, ze złożonymi i biurokratycznych, powtarzających się czynności, bezkrytyczną i bez naruszania praw i obowiązków i nie używać do filantropii i dobroczynności i tylko osiągnięcia bezpieczeństwa, edukacji, zdrowia, mieszkalnictwa. Składki za pr OMOTION przyjemności i bólu do możliwego minimum Mieszkańcy Republiki.
2. Podatek od których wymagana jest każda osoba zapłacić pewne, a nie arbitralne nie może pogorszyć w tym celu żadnego prezentu lub gratyfikacji zasobów mierzonych przez agentów, którzy administrowania nimi, ale nie będzie korupcji i bezczelność, moc zebrać nie może obejmować alokacji zasobów błędów dających pierwszeństwo do edukacji, ochrony zdrowia, bezpieczeństwa i warunków mieszkaniowych, jeśli podatek jest nieprzychylny ha częstsze występowanie oszustw podatkowych.
3- Każdy podatkowy powinien być tak ustalony, gdzie wygoda i prawdopodobieństwo podatnika do płacenia za to, powinno być elastyczne w czasach większej stabilności, a przede wszystkim są one opłacane przez konsumenta w dogodnym dla niego. Płaci po trochu zakupu towarów, jednak, gdy mówimy o zdrowiu, a państwo musi wyjaśnić, skąd bierze zatem przychody bezpieczeństwa, edukacji i mieszkań, a mniej korzystne koszty dokonanych przez sektor prywatny działający lub zespoły zadaniowe, które nie pociąga za sobą ogromną liczbę ludzi "z zadaniami rządowymi" ten ciężar i często służą bardziej filantropii. (Jeden prace i 4 szukasz).
4. Zbieranie podatku może wymagać dużej liczby pracowników, których wynagrodzenia mogą zużywać najwięcej Parde wpływów podatkowych i których premie mogą nałożyć dodatkowe osoby podatkowe powinny również mieć siły Praca z prywatnych firm specjalizujących się w brazylijskim przypadku nie opodatkowuje ekscesów kaskadę, a to może odwrócić część siły roboczej i kapitału wspólnoty w bardziej produktywnego zatrudnienia na mniej produktywne, które mogą doprowadzić do mniej produktywne firmę do bankructwa lub odwrotnie, kapitał nie może być filantropii, ale pojemność dokładność contribuitiva przedsiębiorstw, może zająć trochę czasu, aby odzyskać dla tej konkurencji, ale nie przerwać ładowanie.
3- Każdy podatkowy powinien być tak ustalony, gdzie wygoda i prawdopodobieństwo podatnika do płacenia za to, powinno być elastyczne w czasach większej stabilności, a przede wszystkim są one opłacane przez konsumenta w dogodnym dla niego. Płaci po trochu zakupu towarów, jednak, gdy mówimy o zdrowiu, a państwo musi wyjaśnić, skąd bierze zatem przychody bezpieczeństwa, edukacji i mieszkań, a mniej korzystne koszty dokonanych przez sektor prywatny działający lub zespoły zadaniowe, które nie pociąga za sobą ogromną liczbę ludzi "z zadaniami rządowymi" ten ciężar i często służą bardziej filantropii. (Jeden prace i 4 szukasz).
4. Zbieranie podatku może wymagać dużej liczby pracowników, których wynagrodzenia mogą zużywać najwięcej Parde wpływów podatkowych i których premie mogą nałożyć dodatkowe osoby podatkowe powinny również mieć siły Praca z prywatnych firm specjalizujących się w brazylijskim przypadku nie opodatkowuje ekscesów kaskadę, a to może odwrócić część siły roboczej i kapitału wspólnoty w bardziej produktywnego zatrudnienia na mniej produktywne, które mogą doprowadzić do mniej produktywne firmę do bankructwa lub odwrotnie, kapitał nie może być filantropii, ale pojemność dokładność contribuitiva przedsiębiorstw, może zająć trochę czasu, aby odzyskać dla tej konkurencji, ale nie przerwać ładowanie.
5- Dla grzywien i kar poniesionych tych nieszczęśliwych osób, które starają się uniknąć podatku, to często może prowadzić do ruiny, a tym samym zakończyć tę zaletę, że społeczność mogła ocenić aplikację kapitału znich.
6 Little podatki rozsądne może prowadzić do uchylania się od pokusy i rozproszone, jak w Brazylii istnieją podatki progresywne i regresywne w nadmiarze, a kilka rozsądne i wymaga sto papiery, że podatnik jest stracone i wymaga wydatek w "liczników" obchodzić i szukają "gap" za oszustwa podatkowe i odbywa się w etapach. Poniższe tabele
Jeśli spojrzeć na konsumpcji administracji publicznej jest zawsze przy zerowej konsumpcji, ale koniec pojawia 3,724,807 i gdy produkt nie jest bezpośrednio do konsumpcji gospodarstw domowych jest również zero, ale w konsumpcji rodzinnym wydali 200 produktów bezpośrednie zużycie jest bałagan, że za każdym razem, rząd może zmienić ceny do woli, więc producent skończy się na północ, aby ocenić swoje prawdziwe zyski i sposobu zapłaty i wiele sposobów, aby spróbować nie mieszczą się w podatkach, na przykład, eksport minerały i płyty stalowe import z krajów, które mają stawkę 0%. słynne towary.
6- odrażającej inspekcje kolektorów częste wizyty korporacyjnej może narazić przyczynia się do niedogodności, które mogą mieć wpływ na oszczerstwa konkurentów i własnych pracowników, że firma jest nie długo "zobowiązania", które prowadzi do obniżenia produkcji i "plotki" i narazić na firmę jako "wieloznaczne".
Więc Brazylia podlegających zawodów i produkuje przezwyciężenia przeszkód i sacrificativos biznesu.
jednak Brazylia zawsze wykorzystywane na rzecz mniejszość protekcjonistycznych przedsiębiorców i władców i wykluczyć okaże się, że Państwo jest, że musi zrobić wszystko, nawet źle zaprojektowane ścieżki rowerowej, który spadł w Rio de Janeiro jest odpowiedzialność "rządu", ale ludzie nadal w większości odgrywają puszkę na ziemi jest normalne i jeszcze mówić "w celu zapewnienia miejsc pracy dla Brazylijczycy. "
teraz dla beneficjentów podatków Brazylii, ponieważ nie jest neoliberalna i etatystyczny państwa, ponieważ niektóre firmy były w stanie korzystać z tych filantropii. Najpierw podatkowe w Brazylii lub zestaw podatku s jeśli w swoboda wejścia i laissez faire czyli bariery, które utrudniają lub nieobecności uniemożliwiają wejście nowej firmy w sektorze.
6 Little podatki rozsądne może prowadzić do uchylania się od pokusy i rozproszone, jak w Brazylii istnieją podatki progresywne i regresywne w nadmiarze, a kilka rozsądne i wymaga sto papiery, że podatnik jest stracone i wymaga wydatek w "liczników" obchodzić i szukają "gap" za oszustwa podatkowe i odbywa się w etapach. Poniższe tabele
Jeśli spojrzeć na konsumpcji administracji publicznej jest zawsze przy zerowej konsumpcji, ale koniec pojawia 3,724,807 i gdy produkt nie jest bezpośrednio do konsumpcji gospodarstw domowych jest również zero, ale w konsumpcji rodzinnym wydali 200 produktów bezpośrednie zużycie jest bałagan, że za każdym razem, rząd może zmienić ceny do woli, więc producent skończy się na północ, aby ocenić swoje prawdziwe zyski i sposobu zapłaty i wiele sposobów, aby spróbować nie mieszczą się w podatkach, na przykład, eksport minerały i płyty stalowe import z krajów, które mają stawkę 0%. słynne towary.
6- odrażającej inspekcje kolektorów częste wizyty korporacyjnej może narazić przyczynia się do niedogodności, które mogą mieć wpływ na oszczerstwa konkurentów i własnych pracowników, że firma jest nie długo "zobowiązania", które prowadzi do obniżenia produkcji i "plotki" i narazić na firmę jako "wieloznaczne".
Więc Brazylia podlegających zawodów i produkuje przezwyciężenia przeszkód i sacrificativos biznesu.
jednak Brazylia zawsze wykorzystywane na rzecz mniejszość protekcjonistycznych przedsiębiorców i władców i wykluczyć okaże się, że Państwo jest, że musi zrobić wszystko, nawet źle zaprojektowane ścieżki rowerowej, który spadł w Rio de Janeiro jest odpowiedzialność "rządu", ale ludzie nadal w większości odgrywają puszkę na ziemi jest normalne i jeszcze mówić "w celu zapewnienia miejsc pracy dla Brazylijczycy. "
teraz dla beneficjentów podatków Brazylii, ponieważ nie jest neoliberalna i etatystyczny państwa, ponieważ niektóre firmy były w stanie korzystać z tych filantropii. Najpierw podatkowe w Brazylii lub zestaw podatku s jeśli w swoboda wejścia i laissez faire czyli bariery, które utrudniają lub nieobecności uniemożliwiają wejście nowej firmy w sektorze.
Zdaniem Brazylijczyka jest przyzwyczajony do opłat dobrostanu i centralizuje swoje działania w "państwowej" techników, aby wprowadzić produkt czy pracę firmy, które świadczą usługi za pośrednictwem licytacji na podstawie woli władcy, aby Państwa smak dobrego samopoczucia , chcą szybko i często pochodzą z problemami.
Rozliczone podatki progresywne i regresywne podając przesadne występowania podatków pośrednich , które są zagubione w rachunkach prawdziwej integracji i oddzielenie tego, co jest
Miejskie, stanowymi i federalnymi.
" Ze względu na wielość podatków i stóp i padania na wejściach, końcowy efekt pośredni system podatkowy w Brazylii na ceny dla konsumentów jest daleki od przejrzyste. Stosując metodę, która wciela wielosektorowych wpływu podatków pośrednich, możemy oszacować wpływ opodatkowania dóbr pośrednich dotyczących opodatkowania wyrobów gotowych. "
Podatki, które bardziej do składu PKB i przyszłości niepewności nieplanowanych inwestycji lub planowane zgodnie z pułkowników tych oligarchii Kongresu i ich przedstawicieli w różnych okresach, posłów i senatorów zmonopolizowany "swój" produkt lub pomoc "jeden" wicepremier, zamknęła rynek dla innych firm międzynarodowych, tak, to w jaki sposób Votorantim miał monopol cementu w Brazylii od 1950 do 1982 rokuBrasilii z cementu Votorantim i grup (nie) , które biorą udział w skandalach Brazylia, Camargo Correa i innych. elektrownia Itaipu
Cement miałem!
• Całkowita objętość betonu stosowanego do budowy zakładu wystarczy, by zbudować 210 stadionów jak Maracana w Rio de Janeiro.
• Żelazo i stal używana pozwoliłyby na budowę 380 Eiffel Towers.
• Maksymalny przepływ Douro verte Itaipu (62,200 metrów sześciennych na sekundę) odpowiada 40-krotności przeciętnego przepływu Iguacu Falls.
• Przepływ dwóch turbin Itaipu (700 metrów sześciennych wody na sekundę każda) odpowiada wszystkim średniego przepływu Falls (1500 metrów sześciennych na sekundę).
• Wysokość głównej zapory (196 metrów) równoważnej do wysokości budynku o 65 piętrach.
• Brazylia musiałyby spalić 434 tysięcy baryłek ropy dziennie, aby uzyskać od termoelektrycznych tę samą produkcję Itaipu energii.
• Objętość wykopu ziemi i skał w Itaipu jest 8,5 razy większa niż Eurotunnel (łączącej Francji i Anglii pod kanałem La Manche) i objętości betonu, 15 razy wyższe.
Poza tym despropriados sposób ponad 5000 rolników, którzy następnie utworzyli No-Ziemie podłączyć do PT i do CUT .
Lub bezpośrednio uczestniczyć w uzasadnieniu oligarchicznych grup społecznych w domenie krajowej: są zamknięte i małe grupy, które kontrolują władzę, zazwyczaj tworzone przez rodziny wielkich właścicieli ziemskich.Zmiana polityki podatkowej w zależności od ich neoliberalnych interesów lub nacjonalistycznych. W Brazylii oligarchów rolne i przemysłowe już korzystają z tego uprawnienia gospodarcze.The wielki błąd, że nie stosują ceny niższe dla międzynarodowej konkurencyjności i niższych kosztach i wyższej produkcji i przyciągnąć firmy, które sprawiają, że produkt o co tańsze dla konsumentów o lekkie i elastyczne podatku ostateczna u producenta kieszeni.
Przykład tego systemu podatkowego w Stanach Zjednoczonych. n eoliberal inne wyniki jest wykonanie Rezerwy Federalnej i ma filantropii, ale może również zapytać, jak wiele można sobie pozwolić?
Nenhum comentário:
Postar um comentário