quarta-feira, 20 de abril de 2016

Ní gá iriseoirí Eorpacha a thuiscint cén fáth go raibh a dúirt an impeachment níos mó ná "Dia" ná pedaling cánach?

Nuachtáin agus iriseoirí mó atheists eisceachtaí weigh thabhairt do na daoine Brasaíle luach i bhfad chun an eolaíocht, ach tá fíor Brasaíle a bheidh dírithe ar roinnt creideamh ó squandered 1500 reiligiún na príomh tacú leis an  unconscious comhchoiteann  agus  comhtháthú sóisialta   ag an Eaglais Chaitliceach go dtí an teacht ar an idé-eolaíocht na  Karl Marx  go dtí an Bhrasaíl agus foirmiú na páirtithe "chlé" ag gabháil leis EX-UniãoSoviética .
Cosúil le gach Teaghlach dogma reiligiúnach Bíonn comhtháthú teaghlaigh, ach ó atheism iomadaíodh in ollscoileanna secular agus i gcoinne na hollscoileanna Protastúnach mar ae  Mackenzie ,  Meitidisteach  agus Caitliceach mar  PUC  ar fud an Bhrasaíl.
Na  dogmas  agus  teagasc  agus  ideologies  agus  utopias  a bhfuil úinéirí an fhírinne a bheith scaipthe níos mó ná an eolaíocht a dtiocfaidh an stáitse mar segundaria agus ní argóint le dogmatic dá evangelicals, Caitlicigh agus atheists is mó tacaíocht a thabhairt don PT, mar aon le Diagacht Is saoirse agus an Athnuachan charismatic mar an "evangelical" a aontaíonn leis úsáideann sé i gcónaí ar an argóint de shliocht den Bhíobla, agus radicalize "scríofa go bhfuil rud éigin ar an diabhal" deacair. 
Na grúpaí i gcomparáid le atheism tháinig le chéile chun cosc a chur ar theacht ar seo, ach tá na hollscoileanna secular chomh maith leis na grúpaí, ar cheann de na fealsamh Brasaíle feiceálach  Marilene Chauí chabhraigh bun chomh maith le  Paulo Freire  lena P edagogia an Oppressed  an  indoctrination  na Caitlicigh le Diagacht scaoileadh  ar chineál an bhfreasúra Catholicism "caipitlí" agus gur chabhraigh Snhor LULA teacht i gcumhacht, tá sé seo ar cheann de na cúiseanna atá leis an gcuntar méadaithe na "Evangelical" chun cumhacht tofa ag a leanúna.
cheana féin sa 50 's ar a dtugtar an ceart a dtugtar  TFP  go raibh agus tá sé fós ar cheann de na is gníomhaí atá nasctha le  Freemasonry  (Teagmhasach  Michel Temer  Tá Freemason agus a mhair an impeachment   Eduardo Cunha  freisin agus an " Rí na Brasaíle " ina gcónaí i Petropolis freisin ) an Stát Rio de Janeiro, tá ceanncheathrú an freisin  Acadamh na Litreacha  agus an ceanncheathrú na  CNBB .
Ó 80 chun cur leis an "evangelical", agus is mian leo a bheith ar a dtugtar anseo, nach bhfuil le feiceáil ionadaíocht le saibhreas éifeachtach sa Bhrasaíl, do na grúpaí
An teilifís bainteach "debauchery agus nudity" gur thug  IBOPE  Globo déanta ag  Roberto Marinho  freisin Maolchoille, bhris na  húsáidí agus nósanna  briste agus modesty na naofacht thug saoirse mar  Erich Fromm  ina leabhar  Eagla Saoirse  dúirt sé.
Go deimhin, ó sheol an leabhar ag  Stefan Zweig  "Bhrasaíl, tír ina bhfuil an todhchaí?" , In éineacht leis na leabhair bloodproud  Roots na Brasaíle , an  náisiúnachas  leathadh ..
An amhránaíocht ar an lucht leanúna agus go ndearnadh i Congress , "Tá mé an-bhródúil agus an Bhrasaíl mar cine, le grá i bhfad" Léiríonn sé seo  vainglorious .
Nuair mian leo a buille mar a thugann siad roinnt intleachteach " Poncghlasáil casta " belittle ár dtír go leor intleachteach agus "forbairt" domhain, mar shampla san Eoraip agus i dtíortha eile.
Relativize ár cáilíochtaí agus exalt ár fadhbanna leis an maireachtála jingoism ina suí ar an tolg os comhair an teilifís, ag baint taitnimh as an sceideal Dé Domhnaigh, is féidir go leor go bhfuil tú riamh go raibh am chun dul taobh amuigh agus a fheiceáil an chuid is fearr na Brasaíle.
D 'fhág mé é mar gheall ar an ngnó seo cróga fiú an lá atá inniu ann, ná buille é i díreach a bhí faoi cheannas Saoirse Diagacht
Roinnt eachtrannaigh titim i ngrá leis an ár héagsúlacht ceoil agus an "saoirse gnéasach" an chuid is mó cailíní faoi úinéireacht agus faoi thionchar fháil éasca, in éineacht le ceoldrámaí gallúnaí teilifíse go bhfuil gnéas a riocht agus grá Romeo agus Juliet agus an Dogma na Adam agus Éabha áit a thaitníonn leo thiocfaidh mór grá gá go eternal nó a maraíodh mar Romeo.
Mar gheall ar seo chun cinn sa Bhrasaíl éireoidh nua "Protastúnachas" ar a dtugtar "Evangelicals" míniú iomlán an bliss maith nó ma t-ainm "Dia", níl ach ceann amháin, ach a thagann siad le chéile nuair a bhíonn Caitliceach nó ceistiú aindiachaí. 
Na "eaglaisí" áitiú an catechizing na ndaoine ar theip orthu níos fearr ar shaol agus is féidir roinnt mhaith a bhí sé sa tréimhse SAM de  Adam Smith  scríobh " an Saibhreas na Náisiún ."
Tá an daonra Brasaíle jumped ó 1980 go 80,000,000-210.000.000 lá atá inniu ann, coirnéil bochtaineachta dhéantar seo agus gerecimento olc gnóthaí poiblí mar thoradh ar frustrachas ar an comhtháthú Caitliceach faoi 1980 rinne   Athnuachan charismatic  sa Bhrasaíl, ceann eile Caitliceach diagacht   diagacht Liberation  cuntar athchóiriú catholic i gcoinne an "Evangelical" agus na hopelessness cuir believers nua.
Féach ar an nasc seo níos traidisiúnta

teampall Sholamón sa Bhrasaíl















Simpler mar seo agus tá na mílte de na.
Ach a rá go profess na dogmas céanna aontaíonn, aontaíonn ach amháin nuair atá sé i gcoinne aindiachaí nó Chaitliceach nó Kabbalists Agnostic agus Esoteric,, etc Anois, a ligean ar an estatistificas.



Baineann siad leis an  Diagacht na Rathúnas  agus conas sa Bhrasaíl éagothroime atá mheall an-mhór tar éis 1980 milliún lucht leanúna a áitiú an Chomhdháil agus an Seanad agus labhair gcuid tuairimí a chur chun cinn agus a thabhairt "áthas fies Forchuireann chuid focal i Cosnaíonn Comhdháil an muiríne nádúrtha , homeland agus barra aon cinn eolaíoch-aghaidh sa dlí .. Féin Méara Eduard Is Cunha sagart Evangelical  Eduardo Cunha bhí don Tionól Dé fhágáil gan an Só leigheas ár Talún deir iriseoir: congressman Eduardo Cunha (PMDB- RJ), ina chathaoirleach ar an Teach na nIonadaithe athrú le déanaí ar an Eaglais Só leigheas ár Talún a bheith ina bhall de Ministry Dé de Thionól Madureira. Evangelicals cháineadh conas Eduardo Cunha polaitíocht agus reiligiún mheascadh .  an Leas  Michel Temer tá  súil le Freemason  sa Chéim 22ú.

Anois, beidh mé ag plé a dhéanamh ar an "Jeitinho" Brasaíle a bhfabhar an méadú ar "evangelical"
Bhrasaíl tháinig  beoir  (Is sintéis le mo addendums leis an údar  Rodrigo Almeida )
An dá na fir is saibhre sa Bhrasaíl nasctha leis an tionscal brewing, ach féachaint ar peile, tá i gcónaí ar na fógraíochta, úrscéalta, etc. 
Fiú grúpaí reiligiúnacha áirithe nach bhfuil cosúil spree ól Titeann inár Caipirinha agus ár Dí agus gach rud a ól ag titim. Is Indians cás ar leith. Nuair a thagann siad nach bhfuil na mná dteagmháil, ná aoibh gháire, ag ithe i mboscaí lóin a ullmhaíodh san óstán, nach deoch agus fraternize linn.
Just a páirtí amháin a fhoghlaim go bhfuil daoine daoine aon áit ar domhan, agus, go domhain síos, díriú ar na rudaí céanna. Táimid Síne agus titim Seapáine ó Caipirinha ól, damhsa Muslims ar an tábla, Fraincis dul ar mire le samba buile agus Eorpacha titim go ginearálta i ngrá leis ár mná áille.
Ba mhaith liom aird a tharraingt ar an t-alt den Indiach.
Go raibh an méid a thug níos mó oibre. Ní mór dúinn ina cheannaire, bainisteoir na Gearmáine, a ól Champagne a spreagadh Indiach a dhéanamh an chéanna. "Díreach le haghaidh an toast," mentíamos dó. 31 bliain Indiach, pósta ar feadh ceithre mhí, a mhaighdean go dtí an 30, úinéir ar Harley-Davidson i New Delhi, chuaigh sip. Ní raibh sé bás!
Ionadh a fháil nach raibh sé seo deoch Demon, ól níos mó. Agus níos mó. A gloine ina dhiaidh sin, bhí a shúile beaga agus ar deireadh chonaic leis Grin ollmhór, cé go i bhfolach beagán ag mustache dorcha. "Is gá dom a guí ar mo bhotúin go leor a thabhairt ar ais" joked sé. Tríocha nóiméad níos déanaí, bhí againn a rialú caillte chomhghleacaí Hindu. Bhí sé ag iarraidh chun rince pagoda lenár gcomhghleacaithe Brasaíle, iontach agus an-cóirithe go maith. Ag an gcur chuige (riamh go raibh sé i dteagmháil léi bean seachas a bhean chéile) thosaigh ag iarraidh a glacadh leo agus bogadh do lámh i na mná anois eagla. "Dhá nóiméad, thuas staighre." a dúirt sé. Dhá minutinhos aonar le iad a bhí go léir is gá siad.
In scaradh go leor dár caoin gcomhghleacaithe.
"Fillfimid" gealltanas.
Tugann gach duine cuimhní tírdhreacha áille, áilleacht baininscneach dochreidte, ar binges neamhthiomanta, an easpa ábhar imní mar gheall ar an tuairim daoine eile, moráltacht agus dea-bhéasa agus, thar aon rud eile, an cairdeas mór a dhéanamh ar an Brazilians. 
Ar ais sa Bhrasaíl, gach duine againn anseo ar an gcuideachta, ghlac muid nósanna riamh go raibh muid ag.Anois Is maith liom a pónairí go leor, farofa agus ribí róibéis. Ní féidir liom a ghlacadh níos mó Caipirinha le vodca, mar d'fhoghlaim mé an luach a bhaineann le Barreiro Velho Tá. Tá áthas orm nuair a fheicim ag siúl dubh síos an lámh sráide láimh le blonde albino buíochas a fheiceáil comhghleacaithe Arabacha agus Giúdach ag obair le chéile, Iodáilis bialanna reáchtáil ag na Cóiré, Seapáine agus na hAfraice príomhchócaire Rappers sushi. sailéad torthaí Cultúrtha i São Paulo riamh fascinated dom an oiread sin.
Is cuimhin liom an chéad lá tar éis mo thuairisceán, neamhaird mé mo chuid ama bitheolaíochta hiomlán dírialáilte. Fuair ​​mé go dtí 10, ghlac mé Gerais espresso an-Brasaíle, bhí lón ag Steakhouse agus 15 uair an chloig chuaigh go dtí ar pháirc.
A rádala shirtless chuaigh trí brunette álainn le pants Corsair agus midriff lom. Rith sí sa treo eile agus fós go raibh piercing beating ó thaobh amháin go ceann eile a dhéanamh luascadán hypnotizing i bolg durinha. Rinne sé iarracht chun breathnú ar a sa tsúil, ach choinnigh sí an posture indifferent. Choimeád sé ag rith elegantly agus trasnú tríd faire sé an-discréideach leis an choirnéal tsúil. Iompaigh sé ar ais mar a rith sé ag baint taitnimh as an banna a bheadh ​​a théann amach. A bhaint amach d'oscail sí solas agus iompar gáire agus lean a chine ag ligean a bheith indifferent.
"Oh, conas a chaill mé ár glas, ár gorm, ár buí!" 
I ndiaidh am lóin bhí mé cheana féin i barra ag faire ar an dinimic an chaidrimh idir fir agus mná na Brasaíle.Nuair a fhaigheann tú thagann deireadh leis an lucht féachana suas ag am ar dóigh. Mná saoire comharthaí subtle, ach soiléir, nuair is mian leo a thabhairt orthu. Ní chuirimid rogated dúinn. Ag is measa, beidh muid a dhéanamh cairdeas nua le bean álainn a bhfuil surely cairde go leor níos áille fós.
An Bhrasaíl bhfuil fadhbanna tromchúiseacha go leor yes. Fadhbanna atá againn dul i ngleic ceann ar cheann amháin. Mar sin féin, ní mór na limistéir uirbeacha is mó a fhorbairt cheana féin go léir na saintréithe na dtíortha chéad domhan. Tá forimill, ocras agus bochtaineacht san Eoraip agus i Meiriceá Thuaidh, chomh maith.De bharr an méid cathracha ar nós São Paulo, Rio, Belo Horizonte, Curitiba, Florianopolis, POA, i measc ionaid saibhreas eile sa tír, ní mór dúinn díreach na fadhbanna céanna de na tíortha sin ar a dtugtar sibhialta.
Ina theannta sin, in ainneoin na fadhbanna agus an cath endless muid ag troid gach lá chun feabhas a chur ar an tír seo de chineál eisceachtúil, táimid fós i bhfad níos sásta ná taobh amuigh. Anseo ag an deireadh an lae ar na fadhbanna atá fágtha ar leataobh ar feadh tamaill nuair a osclóidh an meán Brasaíle a skol agus taitneamh a samba i mbeár. Níl mé ar lucht leanúna pagoda, ach admire mé an mbealach na daoine humble shimpliú na deacrachtaí amhránaíocht agus damhsa ó lá go lá. Tá na daoine a bheidh amárach a bheith ar bun go luath, toisc go dramhaíl siad am ag gearán in ionad obair a thuilleadh a chailleann an teaghlaigh slí bheatha.
I Brasili, ní i suicidamos sin, cabhrú linn níos mó, tá níos mó spraoi agus cairde níos mó. Is féidir le Gáinneáil mharú le n-urchair fáin, ach anseo ngealt gan meaisín-gunna lena comhghleacaithe i scoileanna nó bata siad claíomh i n-goilí iad a leagan amach.
Ba chóir dúinn a cháineadh in áit na fadhbanna na tíre, ach d'fhonn a bheith ag gníomhú agus a chur orainn an tionscnamh a athrú an méid atá dona. Aon úsáid gearán faoi gach rud agus gach duine, ina suí ar an tolg nó taobh thiar mhéarchláir ríomhaire.
Ní hé seo an tír na n-ollmhargaí argain i SC, a mharú RJ, a ghoideann i Brasilia. Tá an tír linne, iad siúd a dhéanamh ar an difríocht agus lá oibre tar éis an lae a thógáil náisiún níos fearr. Tá sé mar gheall ar na daoine a buille a cófra le bród a bheith Brasaíle agus dhiúltú aon tairiscint a fhágáil tír seo a bhfuil rudaí maithe oiread thabhairt dom. Tá ag gach ciseán úll lofa, ach sa deireadh, ní bheidh muid ar chumas an mhaith a bheith truaillithe.
Ach mar an fealsamh dúirt Blaise Pascal "bac ar spraoi an-breithiúnas" agus tuiscint coiteann atá caillte.
 Má úsáidimid tuiscint coiteann leis seo dogmatic, deir siad i gcónaí "tá sé scríofa sa Bhíobla" "nó go bhfuil rud ar an Devil", tá sé deacair a bheith thinker saor sa Bhrasaíl, fiú leis an aindiachaí deacracht.
Seo nach bhfuil an staidéar a bheith i bhfad "luach". An Liteartha ní anseo bhfuil luach i bhfad, múinteoir fiú níos lú, céimithe ach amach ann agus anseo tá an chuid is mó dogmatized.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Top Disco - Parte 1