terça-feira, 10 de maio de 2016

Przyszły prezydent Michel Temer już zły początek?

Wczoraj stało się jasne, jak kruche brazylijskiego systemu prezydenckiego, chodzi o prezydenta tymczasowego dla domu zrobić szkody według ich "myśli" i widzimy, jak zachowanie przedmiotem zainteresowania, które zawsze muszą spełniać porządek stopa porządek obrad, zło zawsze nazywa się "LOCK TARYFA" Członkowie cały czas pytając hasłem, jak w procesie, etc.
Po pierwsze, należy rozumieć, że zablokowanie programu jest odwoływanie badaniu wszystkich procedur legislacyjnych w toku w każdej z izb Kongresu. W tym sensie, że stanowi art.  62  ,  § 6  ,  CF  , że zastosowanie środka tymczasowego nie jest doceniana w ciągu czterdziestu pięciu dni od jego publikacji, będzie pilnie następnie w każdym domu Kongresu.
Nie należy mylić, bo terminy określone w procesie legislacyjnym sporządzenia środka tymczasowego, czyli termin jego oceny, która jest o 60 dni dłuższy, przez kolejne 60 dni, o którym mowa w porządku obrad blokowania który wynosi 45 dni kalendarzowych od publikacji środka tymczasowego.
Jeżeli środek tymczasowy nie jest doceniana w ciągu 45 dni od daty jego publikacji, nie będzie blokowanie porządku obrad Izby, w którym jest on przetworzony, nie przyznając głosu każdej innej sprawie przed zakończeniem głosowania w sprawie środka tymczasowego.
Wreszcie ważne jest, aby podkreślić, że nawet zamknięte porządek na 45. dzień bez oceny środka tymczasowego, nie będzie przerw w obliczaniu okresu zakończenia głosowania do zatwierdzenia, który wynosi 60 dni z możliwością przedłużenia o kolejne 60 dni.
Tak więc możliwe jest, że nawet zamknięte porządek obrad, termin się odbyć na zakończenie procesu legislacyjnego bez Kongresie cieszą środka tymczasowego, w tym przypadku będzie to stracić swoją skuteczność od jego wydania, przez upływ czasu.
(Źródło:  SAVI )
Forma rządu w danym kraju, będącej (w pewnych określonych warunkach) jest przedmiotem wyboru, rozważa obecnie test, że wybór powinien być skierowany; Jakie są charakterystyczne cechy najlepiej wyposażonym formy rządów w celu promowania interesów każdego społeczeństwa?
Presidentialism będąc pokazując przyszłego prezydenta kontynuował operant So, że potrzebuje zgody Sędziów prowizji, które trwać miesiące osądzić sprawę, wziąć przykład z senatorem Dulcídio do Amaral i zasadność kontroli i zatwierdzenia  środków budżetowych  dokonywanych przez uboczny Prezes lub agenci Kongresu.
W  presidentialism  tam często przesunięcia prostej aplikacji, która zajmuje zbędnego czasu gdy parlamentaryzm , to bez prowizji to czy tamto, problem poinformował parlamentarzystów się, że za jednym razem mogą legitymizować działania premiera.
Z tym rząd planuje stał się szybko i bez utopijnej ideologii, jak byłoby najlepiej dla kraju, w zależności od ich poglądów doktrynalnych jednak zło istnieje tam presidentialism tracą daleko do parlamentaryzmu staje nowych wyborów lub referendum lub plebiscyt i odwoływania Minister Prime.
 Dla Chociaż dobroci rządu jest koniecznie ograniczone w tym zakresie, jego zło niestety nie jest, to jest "imadła" być usunięte jak najszybciej, w przypadku presidentialism musi przejść przez  Komitet ds konstytucji i Sprawiedliwości  (CCJ) odroczenie przetwarzanie "zła", który spowalnia administracji publicznej.
Ale jeśli istnienie społecznego zdolnych i doświadczonych parlamentarzystów muszą być oceniane przez mniejszą grupę? Jakby byli dziećmi?
Oraz norm Konstytucji oraz zasady, że władza wykonawcza musi przejść przez ten przykład również prezydent jest dzieckiem? Jeśli ma prawie wszystko dobrze, ale trzeba negocjować "pozycje" dla tych, którzy twierdzą, że pasuje do jego wydajności, co rodzi się  klientelizm .
Nie wspominając już o skutki pośrednie, bezpośrednie ingerencji władz publicznych w przypadku  Sądu Najwyższego , znów potrzebuje ochrony i wpływu rządu na dobrobyt społeczeństwa można uznać, oszacowane w odniesieniu do nie mniej że wszystkie interesy grupy związanej z prezydentem - wybiera.
W związku z tym zobowiązany do zatrzymania się przed nami jako dobry test i złego rządu, tak złożonego obiektu jako ogólnych interesów społecznych promujących różne interesy, odpowiednio.
Byłoby to znaczne ułatwienie, że można powiedzieć, że dobro społeczeństwa składa się z takich elementów i takich i trzeba przejść przez komisje i podjąć działanie.
Teoria rządu byłoby zatem zbudowane z oddzielnych twierdzeń elementów dobrego stanu społeczeństwa z jednej strony prezydenta, który tkwi ograniczeń i wydawnictw naukowych, jak to się robi impeachmentu. Niestety, wyliczać i klasyfikować minimalnej opieki społecznej, które zostały zaklasyfikowane do poszczególnych komisji i prawa posłów.
Więc jak można uruchomić kraj, jeśli za każdym razem gdy pilnie potrzebujemy zmiany trzeba zamówić i ocenić środek i koniec aktu, zatem presidentialism dziecko zawsze ograniczona w działaniu  administracji .
Porządek i postęp klasyfikacja (który jest frazeologia francuskich myślicieli). Popularna mowa jest łatwo powiedzieć, ale w jakiej kolejności? Lepsza presidentialism które przyjmuje "postęp", że jest to oczywiste na pierwszy wykonany przez charyzmatyczną osobą, która ma swój ideał "utopijne" o postępach w trybie roboczym.
Kiedy postęp, zarówno w mowie i piśmie na brazylijskiej flagi jest odpowiadająca pragnień społeczeństwa brazylijskiego, może być na czele kierownictwa prezydenckich.
Ale jaka jest kolejność? Czasami to znaczy więcej, czasem mniej, ale prawie nigdy nie jest całością, czego potrzebuje społeczeństwo ludzkie wyjątkiem poprawy i musi zaakceptować posłuszeństwo. Rząd mówi o zachowanie porządku, czy może on być przestrzegane na rzecz poprawy publicznego (Czechy).
Ale są różne stopnie posłuszeństwa, które widzieliśmy w długiej historii brazylijskiej presidentialism gdzie klientelizm  zwyczajowo.
Zawsze jest absolutny despotyzm wymaga, aby jednostka obywatel powinien przestrzegać bezwarunkowo każdy mandat osobom organu. Przynajmniej ograniczyć definicję takich warunkach, jakie są ogólne i wydane w sprawie zamierzonego sposobu prawem, a nie za "postęp" i "Zamówienia".
Tak rozumiana, jest ona wyrażona niewątpliwie nieodłącznym atrybutem rządu prezydenckiego nie byli w stanie przedstawić swoje nakazy przestrzegane, nie można powiedzieć, aby wykluczyć, że wykazał nasz system.
Jesteśmy wciąż szuka sposobu, że rząd powinien spełnić, rozprasza pomysł ulepszenia, które przechodzi patronatem od jej pochodzenia i nie zawsze musi tak być.
W tym celu, parlamentaryzm i poczucie nieco dłużej, zamów oznacza zachowania pokoju poprzez zaprzestanie przemocy prywatnej grupy, która używa siły swoich władz w sporach gdzie prezydent negocjuje pozycji.
Aby mieć większość na podjęcie decyzji o zamknięciu nowoczesnej administracji, porządek i postęp są do zachowania i zwiększenia dobrobytu społecznego.
Gdzie cechy obywateli indywidualnie co prowadzi najczęściej do utrzymania ilości niekaralności, dobrego zarządzania, sukcesu i dobrobytu, które już istnieją w społeczeństwie i wszyscy zgadzają się, że te cechy są uczciwość, rzetelność i należy zachować ostrożność. Ale nie są one, ze wszystkich cech, najbardziej sprzyja poprawa presidentialism nie będzie postępu i porządek.
Jednak już machnął prawdopodobieństwo parlamentaryzmu, to jest postęp, nawet obecnie prezydenta i dystrybucją pozycji lub jest klientelizm, dlatego zaczyna się źle, zobaczymy później.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Top Disco - Parte 1