Drogi czytelniku Jornal zawsze wyrażać i zdecydowanie popiera Federacyjna parlamentaryzm, PSDB wspiera parlamentaryzm Rejonowego . Cokolwiek to jest o wiele lepsze niż system prezydencki , ale jest jeszcze inny rodzaj parlamentaryzmu zaprezentujemy dyskusję w tym artykule. I myślę, że w teorii, że chcę więcej Temer który model parlamentaryzmu.
Federativo parlamentaryzm przez Strony mówi następujący głos wyborczy zwykłą większością głosów proporcjonalną do liczby mieszkańców większością głosów (proste lub bezwzględna).
Chodź, Brazylia ma 200 milionów osób, co jest liczbą wymaganych do reprezentacji? Dziś możliwe jest demokratycznie dystrybuowane w 400 partii i że miał 500.000 głosów zajmie miejsce 10 milionów, 20 milionów miejsc pracy, 50, 100 miejsc pracy.
Więc może to być wykonywane przez programy i bez charyzmatycznych przywódców, pułkowników i szefów, że od 1500 roku, aby nas zakładnikiem ich stereotypu (choć nie jest doskonałe liderami) partii, jak widzimy w presidentialism w Okręgowej parlamentaryzmu są proponując (am warto powiedzieć, że jest nawet lepiej że presidentialism).
Zróbmy dialektykę z systemem parlamentaryzm Rejonowy Federativo kibica.
W dzielnicy parlamentaryzm jest system wyborczy zwykłą większością głosów. Jest to system, w którym każdy członek parlamentu wybierany jest indywidualnie w granicach geograficznych dzielnicy większością głosów (zwykłą lub absolutnej).
Dlatego kraj jest podzielony na kilka okręgów wyborczych, zwykle z podobnej populacji siebie, każdy Wybierając jeden z polityków, którzy tworzą parlamentu.
Ten system wyborczy jest w przeciwieństwie do proporcjonalnego głosowania , w którym oceniany jest potrzebny do wyboru wielu ustawodawców w stosunku do całkowitej liczby głosów otrzymanych przez osobę, na liście partyjnej lub na poszczególnych kandydatów .
Jeżeli moc mobilności kandydata, który ma mniej zasobów i bardziej kompetentnie traci w Federacyjnej kandydat musi być w zgodzie z planami firm, które teoretycznie nie nakazują właścicielom, ale płace i mogą być zmieniane jeśli nieetyczne albo uciec programowe linie inteligencji partyjnej.
System, w którym każdy parlamentarzysta jest stały zestaw imprezowiczów w federalnym systemie parlamentarnym silny związek między MP i rządowego programu partii jest dostrojony następujący sposób i zbliża współpracę partyzanckiego i zwiększa poczucie, że większość populacja jest zdrowy rozsądek, ich z dnia na dzień, a więc przedstawicieli władzy będzie działać z większą jakości i przejrzystości, ponieważ obejmuje całą partię.
Obrońcy głosowania dzielnicy twierdzą, że niewielka liczba kandydatów w tym systemie wyborczym (ponieważ głosowania dzielnicy, każda ze stron ma tylko jednego kandydata, a nie "List") pozwala starannej kontroli ze strony wyborców, nie leży niebezpieczeństwo patronatem i klientelizmu.
Mówią, że to pomaga zapoznanie wyborców z kandydatem i wzmacnia połączenia pomiędzy nimi. Obywatele tj którzy mają więcej fanów propozycja będzie z nim, ale zawsze odległe lub w zdrowym rozsądkiem .
Oczywiście ten reprezentatywnej właściwy mieszkańcy dzielnicy będzie łatwiej nadążyć z jej rolą wparlamentarzysty, ale nadal na patronat i tworzenie charyzmatycznych liderów negatywny, tj nieetyczne, uszkodzony, etc.
Według jej zwolenników, kampanie wyborcze wydają się być tańsze od kandydaci muszą przejść tylko przez terytorium okręgu, ale Federacyjna stroną naraża ich liderów i programów nie osoby "charyzmatycznej" lub " kacyk " klientelizm i coronelismo pochodzące od 1500 roku w kraju nie utrzymuje krajowy plan zarządzania, jak każdej firmy, zarówno makro- i mikroekonomicznej krajowym i nie tylko miasta powiatowego.
Tak więc głosowanie powiat zapewni, że kandydaci regionalne viabilizassem czas, niższe wydatki na kampanię powodowałaby mniej korzystne dla środowiska korupcji. Innym możliwym Istotną zaletą byłoby to, że kandydaci powinni stawić się osobiście w jego składników, federalny Federativo jest stroną lustro.
Przez parlamentaryzmu Federativo przez Strony kandydat nie musi iść i spędzić czas, ale uczestnikiem stroną zestawu mogą aktywnie uczestniczyć w procesie, gdyż może to być wskazane do premiera i Państwowe pierwszego gubernatora, w miejscowości, pierwszy burmistrz lub przedstawicieli krzesłami franchisingu przez strony, więc byłoby zgodne z rządowego programu i Federacyjna, plan rządu z udziałem wszystkich podmiotów Konfederacji County, stanowych i federalnych.
Jednym z niebezpieczeństw związanych z systemem powiat pozwala, aby głosować na kandydata, wyborcy będą głosować nie tylko dla niego, ale także przeciwko innym kandydatem, ponownie w przeliczeniu na osobę, a nie programu rządowego.
Jeśli parlamentarzysta w biurze mają niekompetentnego lub nieetyczne działania, następne wybory niezadowolonych wyborców ma kandydata opozycji na kogo głosować, wziąć parlamentarnego złą moc.
Z tego powodu, kandydat opozycji szukając głosów zaleca się narażać wyborcom występki Parlamentarnego, który konkuruje w przypadku parlamentaryzmu Federativo pozycja należy do partii i jest nieetyczne sama strona może zmienić swój mandat jako należy do partii, a nie tak i tak.
Tak więc głosowanie powiat hamuje korupcji w zakresie zachęcania ich ekspozycji i rozwinąć niekorzystne konsekwencje.
Skorumpowany parlamentarna w części parlamentaryzmu staje się trudniejsze, kiedy uruchamia linie republiki i kiedy nieetyczne to gdzie niebezpieczeństwo tkwi, jak ma wieloletnią politykę patronatem, że "dowódcy", "caciques" takiego zahamowania dzielnicy będzie dochodzić "jego imię", "jego siły gospodarczej", czyli stare patronat gdy widzimy.
On jako wybrany przedstawiciel walczyli ze swymi zwolennikami, aby utrzymać się przy władzy, gdy nie jest zgodne z zasadami partii.
Dobrze być wybierani będą musiały 500.000 głosów, który zostanie wybrany, jeśli nikt nie miał tego na głos, partie, które miały więcej głosów na posłów wskazują najbardziej głosowało caption zajmować proporcjonalną opłatę do głosów z napisami w całym kraju, jednak stroną jest to, że niejasne i zastępca nie odpowiada już planów i nie jest etyczne partia sama zastąpi.
Przykład: Jeśli PSD miał 5 milionów głosów będzie mieć 10 mandatów w parlamencie, jeśli PSOL miał 1 mln miałby 2 mandaty.
Podział terytorialny byłoby trudniejsze i wciąż pozostają konserwatyzm "naczelny" państwa i jak jesteśmy demokracją Federacyjna zastępca powinien być Republiki, a nie federalnym podmiotem, czyli Alagoas, Pernambuco, São Paulo.
W rozmowach widzimy zawsze obecne posłowie mówić w jego wypowiedzi zawsze w obronie ich stan, a nie Republikę.
W Rejonowy Parmentarismo stron do zrobienia tak, kraj jest podzielony na kilka okręgów wyborczych, zwykle z podobnej populacji siebie, każdy Wybierając jeden z polityków, którzy czynią się do parlamentu. Ten system wyborczy jest w przeciwieństwie do proporcjonalnego głosowania , w którym oceniany jest potrzebny do wyboru wielu ustawodawców w stosunku do całkowitej liczby głosów otrzymanych przez osoby w kraju, listy partii lub poszczególnych kandydatów , w przeciwieństwie do Partii biurze parlamentaryzmu to należy do partii i może go zastąpić, jak również, w partii będzie również parlamentaryzm to fundamentem i zasadą partii parlamentaryzmu ..
Więc nie może być wielość partii i innych szkoleń nie ma znaczenia, ale wnioski składane Większość wybrany premierem.
Chcą chcą niemal wszystkich swoich celów przyjętych przez Federalną parlamentaryzmu Partyzantów będzie również do premiera, ale także pierwszy gubernator i pierwszym burmistrzem.
Wnioski system parlamentaryzm jest nie tylko premiera, ale przede gubernator, Pierwszy Burmistrz jest lepszy niż parlamentaryzmu Rejonowego i to dzielnica będzie lepszy niż system prezydencki kosztowne i czasochłonne.
Jednak wymagana jest pojedyncza Wybory dla wszystkich stanowisk w terminie 15 listopada formacji Rzeczypospolitej.
Istnieją inne formy parlamentaryzmu przy następnej okazji, gdy dojrzewają pomysły umieścić.
Nenhum comentário:
Postar um comentário