Czym żywi złość, ucisk i nienawiść jest paliwem nietolerancji jest brak liberalizmu, w której wolność jest duchowe i filozoficzne wyszukiwania, które mogą prowadzić do terroryzmu.
Wolność jest subtelna zapotrzebowanie w każdej chwili jesteśmy proszeni, co ich religia? Jaka jest twoja orientacja seksualna? Jaka ideologia i utopia głosić? W prawo lub w lewo, ani socjalistą kapitalistyczny itd i takie.
Wolność jest subtelna zapotrzebowanie w każdej chwili jesteśmy proszeni, co ich religia? Jaka jest twoja orientacja seksualna? Jaka ideologia i utopia głosić? W prawo lub w lewo, ani socjalistą kapitalistyczny itd i takie.
Bądź liberalna ma mieć większe zainteresowanie i temat jasno i być tolerancyjni inaczej, czyli sens tego jest poważanie i pomysł odpowiadający wszystkimi tego konsekwencjami praktycznymi wolności.
Co odpowiada ekonomicznie i społecznie, powyższe pytania jest nietolerancja i gniew, a nawet nienawiść.
Indywiduacji Carla Gustava Junga zdefiniowana jako do procesu, w którym istota ludzka przychodzi do siebie - wiedzy, a przyjmuje się nawiązać kontakt ze swoim nieprzytomny, nie tylko z osobistej nieświadomości , ale także ich nieświadomości zbiorowej .
W tej integracji, która zawsze jest oddzielenie tego, co jest świadomy tego, co nie jest "świadomy". Do integracji z archetypów konieczne jest , aby dokonać tego rozróżnienia, w przeciwnym razie konflikty kontynuować lub nasilać.
Celem tego procesu lub Ostatnim krokiem jest pojawienie się w siebie, centrum osobowości.
Celem tego procesu lub Ostatnim krokiem jest pojawienie się w siebie, centrum osobowości.
Jeśli chodzi o tego ośrodka, człowiek jest jak indywidualności, jak się osobowości.
Samo, które jest przedstawiane jako projekt od początku naszego życia, jest model kompletnego człowieka, matka wszelkiego postępu bytu, standardem, według którego rozwijają cechy osobowości każdego z nich. Jego prezentacja od początku życia odbywa się poprzez dzieci snów, marzeń, które pojawiają archetypowych obrazów center, czyli symbole siebie :
Samo, które jest przedstawiane jako projekt od początku naszego życia, jest model kompletnego człowieka, matka wszelkiego postępu bytu, standardem, według którego rozwijają cechy osobowości każdego z nich. Jego prezentacja od początku życia odbywa się poprzez dzieci snów, marzeń, które pojawiają archetypowych obrazów center, czyli symbole siebie :
1. odblaskowa świadomość, która jest poznanie siebie i zdolności do posiadania samoświadomości;
2. interpersonality ludzkich relacji, przez które dana osoba otrzymuje informacje na ich temat;
3. Zdolność człowieka do działania.
Ta wiedza, że "ja" jest o "sam" ma dwa odrębne aspekty: po pierwsze, funkcja opisowe nazwie siebie - obraz i drugiej szacunkową aspekcie,samoocena
To jest nieodłącznym wzorzyste ludzi według ich grupy społecznej i ich zwyczajów i obyczajów, które występuje w pierwotnej i wtórnej.
W pierwotnym - Rodzina - już za sobą ślady jej powstania, grupa wtórna - przyjaciół, religii, kluby - daje swoje ideologiczne przekonania, a także życzliwości, szacunku i postrzegania innych jako indywiduacji.
Chociaż bolesny proces indywiduacji, co uwolni nas od masowej życia, całkowicie zdominowany przez ego, kierujemy myślenie większości bez żadnego osobistego wyboru.
Świadomość jest niezbędna, ale to nie wszystko, to czyni nas bardziej odpowiedzialny za siebie i za nasze czyny, a stamtąd to do każdej osoby, która ma podjąć decyzję, czy i zaakceptować tę odpowiedzialność.
Osiągnięcie siebie nie oznacza osiągnięcia doskonałości, ale aby mieć realistyczny obraz siebie i zrozumienie, że wnętrze postęp jest czymś, co należy pracował on przez całe życie, a nowe wyzwania pojawiają się cały ten czas podczas naszej egzystencji.
Ale , zintegrowany osobowość te wyzwania z wielką odwagą, wyroku, równowagi i spokoju.
Ale , zintegrowany osobowość te wyzwania z wielką odwagą, wyroku, równowagi i spokoju.
Logika siłami idei sprzecznych z nowym, jeśli jest ono zamknięte poglądach. Do zadań życia codziennego będą w obliczu problemów, ważne jest, aby w pełni ocenić cel zaproponowanie jako tolerancyjne i jakie czynniki, które determinują nasze zachowania. Istotne jest, że dana osoba jest prawdziwy, rzetelny i sensowne. Twoje działania powinny być tak dobre dla innych i dla siebie.
Jednakże nie stosowanie norm i zwyczajów w dowolnym miejscu na świecie i niestety liberalizm jest źle.
W Brazylii wciąż trzymać się za ręce, całować się publicznie do zdrowego rozsądku nie jest wolność, to nie tylko tutaj, w dowolnym miejscu na świecie, przynajmniej inny, bardziej, czy w Tybecie lub w Irlandii, z wyraźnymi różnicami.
Jeśli myli liberalizm z libertyn, jest to jedna z największych przeszkód w pojęciu wolności wypowiedzi.
Rozpustnik to przymiotnik, który kwalifikuje się, że indywidualne wolne od jakichkolwiek sensie moralnym. To rozwiązłe osobą w jego postępowania, to jest taki, który rozwiązły zachowanie, rozwiązły, zdeprawowani. Uciekajcie od zwykłych nawyków i zwyczajów ery.
Liberalizm zrozumieć, że znaczenie otwartej osoby jest równa "otwartych drzwi: można łatwo otworzyć, można nawet mieć pewne problemy, darmowa i otwarta osoba" egoizm umysłu jest dziś nietolerancyjne.
Kobiety nie mogły głosować, a nawet niektóre miejsca nie mogą ograniczać aspektu seksualnego i wpaść redukcjonizmu.
Pogodzenie własny umysł staje się egoizm, bo z powodu niewiedzy, która powoduje gniew i brak, chcą przekształcić świat w postawie, gdzie ataki zarówno grupa pierwotna i wtórna staje się jedną więcej.
Bardziej są obowiązkowe standardy zewnątrz zachowań społecznych, które stanowią zbiorowe tryby postępowania, uważany za pożądane przez grupę, pomimo ograniczenia i ograniczanie zachowań. Czy moralnie podatki i uważane za niezbędne dla dobra grupy. Gdy pęknie jeden więcej, istnieje dezaprobaty moralnej, a nawet energiczne kar.
To ma kilka znaczeń. Dla Stonequist jest marginalna osobowości: krańcowa człowiekiem jest ten, kto dzięki migracji, edukacji, małżeństwa lub innych wpływów, pozostawiając grupy społecznej lub kulturowej bez zadowalającego przystosowania się kolejna i jest na krawędzi zarówno bez przynależności sobie równych.
I to może być modelowanie terrorystyczne przez grupę społeczną bardziej jesteśmy świadkami w świecie.
I to może być modelowanie terrorystyczne przez grupę społeczną bardziej jesteśmy świadkami w świecie.
Stan Kultury gdzie socjalna kategoria jest pod wpływem innej kategorii, ale ze względu na bariery kulturowe znajdzie się uniemożliwia pełne i legalnie działające grupy (tradycyjne i współczesne społeczeństwo, większości i mniejszości etniczne itp) uczestniczących.
Lewis uważa, że marginalizacji jest synonimem kultury ubóstwa: Składa się z zestawu norm, wartości, wiedzy, przekonań i technologii, które są organizowane i używane przez osoby o społeczeństwie, w celu umożliwienia im dostosowania się do środowiska, w którym żyją; Główne cechy: brak skutecznego uczestnictwa i integracji w kluczowych instytucjach.
Wysoka gęstość zaludnienia, złe warunki mieszkaniowe i minimum organizacji; brak dzieciństwa, wczesne rozpoczęcie seksu, domu, porzucenia rodzin skupionych na matki; poczucie beznadziejności i uzależnienia.
Wreszcie Quijano uważa brak integracji: nie jest podstawowym sposobem przynależności i uczestnictwa w ogólnej strukturze społeczeństwa. Im więcej jest to problem tkwiący w strukturze każdego społeczeństwa i zmienia się w każdym momencie historycznym, które mogą być destrukcyjne lub konstruktywne długo, jak istnieje szacunek. Im więcej absorbuje idee staje się jasne i nowa wiedza ma miejsce nowe akcje.
Tworzenie nowej rzeczywistości z większą swobodą i tworzyć argumenty mają być stosowane, a odsłaniając nową wygodę naruszające zakamuflowane stereotypy w fałszywym dogmatycznej, ideologicznej i prawdziwego konserwatyzmu w egoizmie jego myśli, że błędnie interpretuje rzeczywistość idei w przestrzeni, która żyje i staje się nietolerancyjne z inna.
Niepewność istnieją? Czy istnieje zbyt wiele nietolerancji? Albo za dużo tolerancji? W zwyczajami przez mniejszość, która biegnie zasady i wyolbrzymia dawkę?
Drugi musi respektować to, co daje szanujesz? Nadużycie w rzekomej wolności słowa wpływają na rozumienie miłości?
Umysł może i powinna stać na lepsze, talk zanieczyszczeń oraz przez cały dzień jest inny ja, patrząc tu i tam, aby dokładnie przeanalizować zachowanie nietolerancji pewnością byłoby mniej od budzimy się spać.
Dyskusja na temat globalnego pokoju i nauczyć się żyć w zgodzie z innymi, jest trudne w dzisiejszym świecie, w ostatnim badaniu w Europie Europejczycy związanego z terroryzmem z uchodźcami, historycznie tak blisko psychicznie do tej pory, 60% w niektórych krajach w badaniu zgodził ten fakt i znowu ucieka od odpowiedzialności powszechnej wolności, oczywiście bez więcej.
Zwracając uwagę na rzeczach zewnętrznych małej wartości do wewnętrznego wzrostu, łatwo zobaczyć świat jako iluzji, w centrum uwagi mediów i ich stereotypy redaktorzy grać na małym ekranie, młody regulowane przez te czynniki działają jako nietolerancyjne zjawiska staje się coraz.
W tym celu być liberalne są wymagane cierpliwości i tolerancji wśród utopii i dogmatów, które podkreślają więcej nienawiści niż miłości.
Zmiłuje, twarde słowo dla niektórych dogmatyków, jest korzeniem altruizmu, a nie gwałtowny, nie są szkodliwe, ale nie agresywna, nie należy mylić z miłością i zmiany społecznej.
Zmiana społeczna jest cała transformacja zaobserwować w czasie, co wpływa tak, że nie jest tymczasowe lub efemeryczne, struktura i funkcjonowanie organizacji społecznej danego społeczeństwa i zmienia bieg historii.Jest to zmiana struktury wynikające z historycznego działania niektórych czynników lub pewnych grup w obrębie danej społeczności (Rocher).
I być liberalne jest zdawać sobie sprawę z tych zmian, zarówno indywidualnej i zbiorowej wolny od ucisku i nienawiści.
Nenhum comentário:
Postar um comentário