Wszystkie religie i ateiści chcą również "niby" Peace jednak, nietolerancji i gniew wyrażoną przez model doktryn bez współczucia i życzliwości, a nawet neoliberalizm nie daje pierwszeństwo do edukacji, ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, bez tego nie ma ekonomia polityczna. I grupy kształtowane przez fanatyzm religijny dokonać terroryzmu dziś w Brazylii, aby sprostać między bogactwem i biedą, która prowadzi do terroryzmu, choć różnią się te same zasady, a nie pełny liberalizm i możliwości. Uczniowie profesorowie są bardzo lubi "The Wealth of Nations" od Adama Smitha i "Stolicy" z Karola Marksa , John Maynard Keynes wzywam intelektualne economicus homo zobowiązań.
Zobowiązania Homo Economicus są trenerzy z wcześniejszych idei, atutem jest obecna używają i odnowić idee.
Zawsze starał wylot w podręcznikach tych autorów minęło kilka "kapitalistyczny kryzys", jednak istnieją żadne kryzysy kapitalizmu, podejmowane są próby pomysły interesów ulepszeń dla minimalizacji co robią źle lub w prawo, do tej pory były one doświadczenia i przez krajową polityką gospodarczą grać w szachy były przegranymi.
Do tej pory liderami intelektualne więzi wyszkolony na prestiżowych uniwersytetach, o Sorbonne , Oxford , Bonn , Harvard , nie udało się ich wiedzy, a wiele z nich nadal nie różnią się od religii islamskiej, istnieje 1 miliard zwolenników, grupa, że ataki są modelowane przez wykluczenie wydają że zrobić wycieczkę, kiedy mówią na temat tych zagadnień.
Sense 2 obowiązek każdego człowieka "aktywne Economicus" liberalizmu.
Keynes, bronić interwencji państwa w gospodarce pomagał w czasie odbudowy i sprostowania kapitalistycznego systemu produkcji. Pomógł odbudować formacji neoliberalizmu czyni ten sam stan przy minimalnej niezbędnej interwencjonizmu, który został przechwyconej na całym świecie Chiny zmieniły trasy, nawet z jednej partii, wykonane reformy opuszczających ośrodek jako EX-Uniãosoviética zgodnie z autora kapitalizm jest najbardziej wydajnym systemem, że ludzkość nigdy nie wiadomo.
Tutaj Getulio Vargas i wdrażania tej polityki, zgrzeszył w nadmiarze nacjonalizmu, Juscelino Kubischek wykonany plan docelowy o nazwie "rosnąć w ciągu 5 lat, które nie wzrosła od 50 lat" koncentruje się wyłącznie krajowe i niektóre grupy międzynarodowe, a nie otwarte dla wszystkich międzynarodowych firm, stracił okazję do praktykowania liberalizm, opuścił edukacja, zdrowie i bezpieczeństwo na boki.
Tylko z reżimem wojskowym nastąpił przełom po 70 i błędów były też faworyzują niektóre firmy oznaczających Patriotyzm nacjonalistycznych, pod hasłem "Ład i Postęp" krajem inwestycji z zewnątrz rosła, jednak ponownie oligarchii zarówno międzynarodowych i krajowych zainstalowany kraj skorzystał.
Keynes powiedział: "Naszym celem jest poprawa systemu tak, aby przyłączyć się do altruizmu społecznego (przez państwo) z poszczególnych instynktów Gain (poprzez wolnej inicjatywy prywatnej)." Zgodnie z autora, interwencja państwa w gospodarkę jest konieczne, ponieważ Unia nie występuje w sposób naturalny, dzięki problemom na wolnym rynku (dysproporcji między oszczędnościami a inwestycjami i "nastroju" lub "[spirytusowej zwierzęce]" przedsiębiorcy). Jest to również ekonomista anty-inflacyjnej zadeklarować, że inflacja jest konfiskata dochodów z rządu, wielu intelektualistów rozpoczęto w tych sposobów.
Te dni grałem z upływem lody w okolicy z jego geladinho jest analfabetami, idzie cały dzień gwiżdżąc i mówienie:
- "Spójrz geladinho lody, gostosinho" oswaja swoje brzmienie harmonijka które zna każdy brazylijski i czuje geladinho usta. Powiedziała:
- Rząd będzie zbierać swoje podatki od sprzedaży "geladinho". Ira podatku 100%.
Położył dłoń na głowie, z zmarszczone czoło, pokazując zmarszczki czasie Jego czerń stała się żółta, dotyczy tych słów, powiedział:
- "Nie może lub może więcej, jak będę wspierać moją rodzinę, ale mam towar (lody) mój syn jest wstyd wychodzić sprzedaży popsicles i nie ma dla nich pracy, w kraju nie ma pracy, jeśli stracę to małe usta i rządu za mnie ".
Przestał mówić i straszyć go więcej, powiedział:
Musisz otworzyć mikro firmy. On odpowiedział:
- "W ten sposób nie będę niczego sprzedać, lody podwoi się w cenie, pull, że wolność ma?".
Widziałem upadek smutku warg. Uspokoiłem go.
- "Do" bawić się z tobą.
Zaśmiał się, zawsze primes jedno z Nim. To prawda hummus Economicus chcą wolności, aby osiągnąć cel przy minimum ingerencji państwa.
Świat z jego doktryn i ideologii nie wiadomo tak wcześnie jeden równość ludzi. Bił i zgonów, a niedawne przejechany przez psychopatę i przeciw ideologii intelektualistów religijnych działającym zarówno europejskiej części kulturowego.
Zwiększa ksenofobii, myśląc, że wszyscy muzułmanie są terrorystami są przekroczeniu momentu historycznego i pokazał, jak zrobić, aby działania oparte na poczuciu wykluczenia i służbie emocji może prowadzić do wojny kulturowej, która nigdy nie miała, to byłoby o wiele gorzej niż bomba atomowa nie żart to nie 1000000000 islamskie, w większości są ciche, tylko kilka grup modelowane i zniekształcone, że głosić przerażenie.
Tutaj Terroryzm jest na rogu są 650.000 zgonów rocznie w wyniku nieprzestrzegania modelu ekonomicznej oligarchii opartych neoliberalizmu (z Lula socjalistycznej false) nie może zatrzymać takiej grozy, który rozprzestrzenia się przez Brazylię, a tendencja jest coraz gorzej.
Tutaj Terroryzm jest na rogu są 650.000 zgonów rocznie w wyniku nieprzestrzegania modelu ekonomicznej oligarchii opartych neoliberalizmu (z Lula socjalistycznej false) nie może zatrzymać takiej grozy, który rozprzestrzenia się przez Brazylię, a tendencja jest coraz gorzej.
Poniższa muzyka daje zainteresowaniem, jak człowiek może być wolny.
Mimo, że wszystkie religie poszukują spokoju nadal istnieją powody opresji między nimi a fanatycznego modelu grup religijnych i rekrutować ludzi niezadowolonych z modelu polityki gospodarczej i religijnej, więc jest Alcaide, Islamskie Państwo, które straszy Europę.
|
W nich wciąż jest nietolerancja, złość, które generują ucisku nieszczęścia, człowiek jest towarem z uczuć, emocji i odziedziczonych wzorów wcześniej przez klasy rządzące i są wzorowane na działanie, to robione bez współczucia i życzliwości, że jest jeszcze długa niekrzywdzenie na niższych poziomach, w połączeniu z fałszywych zwiększa bogactwo przemocy w Brazylii każdego roku zginęło 650 osób z powodu braku współczucia, edukacji, zdrowia i bezpieczeństwa.
W Brazylii, ręka państwa skorzystały fałszywy dobrobyt, pewna "prywatny" lub uczynił spontanicznie tak ta gra intelektualiści "tie krzesło", czyli tylko podpisać papiery, którzy osiedlili się długo przy władzy.
Skorzystaj już dawno 171¹ i 155² zobowiązują dystrybucję bogactwa w których część lub uzyskać bogate sprawia, że fałszywy charakter. zmiana paradygmatu brazylijskiej oszustwa jest wymagane, która nazywa się "brazylijski sposób".
Tak więc, umysłowość, która generuje państwo musi brać czynny i dystrybucyjne umysł w kapitale transakcji narodu, w którym John Stuart Mill mówi "prawo działania, jak mają tendencję do promowania szczęście, nie tak, ponieważ mają tendencję do promowania odwrotnością szczęścia ".
"Przyjemność i brak bólu są jedynymi rzeczami pożądanymi jako końcach i wszystkie rzeczy są pożądane" dodać odsetki za darmo. Zatem istnieje psychologiczna Prawo psychiczna, która instruuje charakter społeczny i ludzki ludzi.
W tym sensie wolność nie jest wypełniony radością, brakuje głównym, jej kapitał (sama) staje się ciężarem i po prostu kochać siebie.
"We wszystkich dziedzinach życia ludzkiego, praktyka wyprzedza dużo nauki" ł, gdzie większość Brazylijczyków i media są związane z skłonność myśleć o łatwe pieniądze, po prostu poprosić o jeden z tych znaków, które chciał wygrać aby zmienić życie, szybka odpowiedź: - najlepiej Loterie zgromadzone Mega-Sena.
Wykazano, w jaki sposób znajomość ludzi czuje potrzebę posiadania pieniędzy bez praktyki i jej brak, absorbery fałszywe przekonania ekonomii politycznej oraz państwo sprawujące dostawcy tego talent. Relacja tego uszkodzenia kapitału i zakłócać, gdzie nie trzeba.
Towary pochodzą z kapitału, który jest wykonany z pracy intelektualnej w praktyce jest efektywne przeniósł całą produkcję, więc w praktyce jest konserwatywna emocjonalnych, psychologicznych korzyści związanych z dystrybucją bogactwa narodu, jest więcej bólu niż radości ,
Bez praktyki wolnej przedsiębiorczości, jak było do tej pory Brazylia, towary i obecnie nie generując szczęścia.
Rozsądek istnieją tylko ilustracje w mediach tylko do czynienia z "palcem w ustach" na ekrany i panele i zawsze "uznał technokratyczny 171 i 155", które odgrywają i zarządzania dla własnej korzyści lub pośredników, które używają państwo.
Przykład przeszłości i teraźniejszości musi "hałda", dziś Petrobras jest jednym z najważniejszych, o ile wymienione wszystko, nie będę się do końca tej tezy.
3- interesy społeczne i osobiste przechodzi do wolnej przedsiębiorczości.
W "ludzkie" ma swoje interesy, ale ziemia z jego prawami, nie dbają o nich, przejdź imperia, potężne narody, zarówno religijne, ateistyczny, takich jak ekonomia, wszystkie powinny były opierać się na bezpieczeństwie, zdrowie, edukacja.
Wiedza towarów i kapitału ludzkiego doświadczania spokoju, to innowacje produkcja jest sztuką, która usprawnia bogactwo który praktykował sojusznika w znajomości praktyki nie może być edukacja "za" popierane przez interwencjonistów o "technokracji Państwie" ,
W stolicy dystrybucji bogactwa równoważne narodu, gdzie bogaci i którzy zarabiają "mniej" nie czują się nieswojo.
Bezpieczeństwo nie tylko "nosicielami broni", ale miejsce do życia, żywności w celu zapewnienia dobrego życia i wypoczynku jakości i wolnej pracy.
Bogaty w Brazylii wydaje się być wolna, zawsze istnieje podejrzenie, w kształtowaniu ich majątku przez rozbieżności funkcji państwowych.
Celów praktycznych zyski wyszukiwania nie jest tak Karola Marksa, walki klasowej, jest zbyt wiele i nie relacyjnych daje analiza polityki gospodarczej przez shibboleth kąta równości i walki klasowej przez zmniejsza zdolność do bycia wolnym w sensie obowiązku ,
"Jedną z rzeczy, wszyscy wiemy, że jedno jest być bogatym, inny być wyjaśniona, odważny i humanitarne" ² państwie, które generują uczucia filantropia, obowiązek, klasowe.
Niezależnie od tego, religijne, społeczne, psychologiczne i będzie się utrzymywać, jeśli ta polityka gospodarcza, jak garnitury "modelu ekonomicznego".
Smutek nie mając generuje atrofii i egoistyczne zachowanie i dziedzicznych nie działało w praktyce liberalizmu są skazane na absurdalnym przewagi nierówności mniejszości w połączeniu z ołowiu państwa w niepewności jutra.
Zainteresowanie obowiązkiem jest szkodliwe związane z wolnej przedsiębiorczości, chciałbym podkreślić tutaj etymologicznym znaczeniu tego obowiązku.
"Bezpłatne brazylijska inicjatywa" czuć, że wszystko kręci się postawy państwa do tego stopnia, że bank centralny staje parametry dla swojej inicjatywy.
Dzisiaj w Valor Economico gazety (02.12.2016) dała wiadomości: - "Globalny kryzys finansowy jest nowy horyzont ryzyka Bank Centralny" teraz, nigdy nie miał poprzedni kryzys! To nigdy nie istniał? W każdym czasie kryzysu przychodzi stan dać trochę pomocy w 171 i 155, które stanowi art karnych w Brazylii.
To poczucie obowiązku jest absurdalne w wolnym społeczeństwie przedsiębiorstw. Bank centralny nie może być przedłużeniem tych i który zawsze pojechaliśmy ma nowy "plan", aby pomóc. Nie przeczę, Bank Centralny o "drodze" staje się darem obowiązku "wolnych brazylijskich inicjatyw."
UWAGA * Ten produkt został opracowany potrzebują własnej inicjatywy gospodarczo utrzymać nasz personel, agencję 6511-0, stanowią 34711-0, dziękuję nie jest 171, ani 155 jest pomoc do jedzenia, wypoczynku i kontynuować z tymi artykułami. dziękuję
Nenhum comentário:
Postar um comentário