Dzisiaj świat zastanawia się, jak wytłumaczyć dystrybucję bogactwa, gdzie różnej konstrukcji doktrynalnej i dogmaty są pod kontrolą, nadal istnieją wojny religijne walka klas i wartości dodanej nie jest już możliwe, aby bronić tych tez. Konieczne jest, aby przemyśleć kapitalizm jako normalnego działania i nie jest nowy "ewolucja" w toku.
Rozumienie liberalizmu i jak homo oeconomicus zachowywał się w obliczu wyzwań związanych z ich mocy wolności od początku poszukiwań.
Homo Economicus zawsze szukać brak bólu i przyjemności, jesteśmy owoce przyjemności jest on podmiotem i sprawcą ich działania i mają różnice w psychicznej i ciała strukturę, więc jest naturalnie nierówna i działa w połączeniu z innymi pragnień i interesów i swobodniejszy dogmaty i doktryny, religii i ideologii jest mniej stereotypowe.
Status i role w gospodarce nie jest produktem ani siły roboczej i konsumpcji, które dadzą kapitał, ale twoja energia będzie stanowił przedmiot Funduszu Kapitałowym (jestem przedmiotem kapitału z odrobiną wiedzy i / lub mogą stać się przedmiotem interesy innych obiektów i odwrotnie, im bardziej wolny i może poruszać się jakość i odpowiedzialność i satysfakcji ekonomicznej (Jeśli można byłoby udać się do kraju z większą HDI), ale to, co się liczy, to darmowe obiekt, czy to lody lub większą milionerem będzie amórfico i przytłoczeni czy przywództwo jest sadystyczne.
Fundusz Capital jest przed wprowadzeniem wyrobu, moja klawiatura ma tu dogmatów religii, doktryn i ideologii, zawsze istnieje mniejszość, która "rządzi" społeczeństwo i jego czyn może spowodować ból lub przyjemność homo oeconomicus musi Kapitałowej Mocy tym bardziej jest to przejrzyste i wolne pomysły generować większą swobodę myślenia.
Wielu ludzi nadal wierzy, że walka klasowa będzie generować lepsze rozłożenie lub "właściciela" również to zrobić, ale widzimy, że kiedyś państwo w jego korzyści (w Brazylii wszystkim państwo powinno być sprywatyzowane) do cyrkulacji Funduszu Kapitałowego.
Edukacja w kilku krajach, w tym Brazylii skupia w organach wykonawczych i doktrynalnych w różnych czasach oczywiście, że każdy chciałby jak obiekty żyć w kraju, który jest wolny i nie głodować, ale mniejszość, która ma na celu "ich dobrostanu" bani Forces fundusze kapitałowe.
Okrągłe przepływy funduszy inwestycyjnych pochodzi z energii tematu, to jest ich własność (wszystkie pożyczać pieniądze bez odsetek?) Bezpieczeństwo, edukacja, zdrowie, mieszkalnictwo są niezbędne dla funduszy kapitałowych, można powiedzieć, że z tytułu zabezpieczeń system i był tym samym we wszystkich dziedzinach, które wygenerowały cechy populacji funduszy kapitałowych.
Dobrą barier będących funduszy kapitałowych nie jest produkcja, obiegu i konsumpcji, ale moc funduszy kapitałowych na maksimum (pozwól zrobić, niech przechodzą niematerialną przedmiotu lub materiału, a tym bardziej wolne od więzów z "izmów" lepiej).
Najlepszą zasadą jest otwarty i szczery i przejrzystych liderów działających we bezpieczeństwa, edukacji, opieki zdrowotnej i mieszkaniowej dla zapewnienia własności i przepływ energii funduszy kapitałowych, które weszły przed powstaniem państwa.
"Dostawy żądanie" nie kapitał, ale fundusze kapitałowe obiegowe ze swoją energię umieszczone na czynnik produkcji, a bardziej otwarte i poszukiwanie usprawnień środowiskowych i osobistych, gdzie jakość jest wynikiem tych sił zwiększa fundusze kapitałowe.
Jeśli jest wolność i dystrybucja bezpieczeństwa, edukacji, zdrowia i mieszkalnictwa są produkowane i jest czasochłonne niezbędne, więc nie jest stabilność cen i równowagi i szczęścia.
2- liberalizm
Aby przeanalizować liberalizm użyje wymiary antropologiczne, filozoficzne, socjologiczne, psychologiczne i ekonomiczne.
A - antropologicznie.
Nie chodzę na pytanie, czy człowiek przyszedł ewolucji, a nie religii zarówno wadliwej i nigdy nie znaleźć odpowiedź w teorii, tylko empirystą pomysły.
Człowiek zawsze miał zróżnicowany język i odległości przestrzenne. Zawsze podczas komunikowania się za jego poprawę do nauki i innowacji w ich przetrwania i próbował i próbuje przezwyciężyć oddzielenie jeszcze dziś dogmaty i utopie wykluczają się wzajemnie.
Zawsze szuka także wypoczynku i seks i przetrwać głównie w niegościnnym nic pasożytnicze, bólu i szczęścia, aby pokonać przeszkody, które mu przedstawione. Średnia długość życia była niska.
Ponadto, rywalizujące ze sobą grupy desentediam jako najlepszego miejsca zwiększonej śmiertelności. Wielki nieprawdy mieszka spokojnie w organizacji społecznej. Bariery między członkami zawsze tam, ale wygrał idee samotnych osób debatujących z innymi przeszukania poprawy w grupie.
Oczywiście wymienione grupy procesów kapitalizacji idei skorzystał przed innymi w innowacje przestrzeni dla dobrego samopoczucia i pozostał z najlepszymi w krótkim nierówności jest konieczne.
Przechowywać indywidualność pomysłów ludzi pokrywają formowania kapitału ludzkiego.
Co mamy jeszcze problem indywidualnego doskonalenia, że nie stosuje się do niepowodzeń liderów grup, którzy twierdzą, że są "egalitarny" lub "liberalny", "religijny". Czy kilka przeszkód dogmaty i utopie, ideologie i głównym głodu. Ziemi uprawnej nie jest! Brak towarów nie jest! Produkcja również.
Zawsze człowiek do innego poszukujących wolności i swojego ciała idzie będzie wymiana sprzeciwu. To zależy od indywidualnego zwolnienia jako samotnego obiektu z innymi, aby działanie preferencji dla wspólnego dobra.
Więc w tym sensie, że każdy człowiek ma tendencję do liberalnej.
B - filozoficznie.
Człowiek stara się wyjaśnić, co nieskończone i skończone, tworzy dogmaty, ideologie, doktryny, zarówno w religii i nauki z doświadczeniem, niezależnie od tego, czy w głowie lub równolegle. Są to pragnienia, uczucia i emocje każde działanie generuje dobra dla większości, a nie mniejszości.
w związku z tym, że mniejszość ma dobre intencje spowoduje w tym przypadku mniejszość nawet w nieskończonym lub skończonym ma tendencję do używania siły pomysłów na dobre.
Działania te zawsze zaczynają się od pojedynczych osób, które opracowuje nową koncepcję zjednoczenia drugiej tworzących mniejszość, która może sprzyjać szczęście lub źle, gdy mają one tendencję do bólu na etapie historycznym życiu człowieka jest przezwyciężenie dogmatów, ideologii i utopii.
Emocje i uczucia Sił Capital nie generuje szczęścia do swobodnego myślenia. Kiedy urodził się mój ojciec umieścić energie Sił kapitału w działaniu może okazać destrukcyjne czy nie do orzeczeń determinizm kosmicznej nieskończonej i skończonej na pomysłach dogmatizing moją ludzką wolność.
Przekonanie, że jest cnotliwa, aby utrzymać pragnienie, aby być szczęśliwym zawsze i w zależności od rodzaju oddziału Sił kapitału, czy nie moje myśli i disvalue mnie osobiście przed większością myśli z mniejszości, które mogą powodować ból i radość.
Dogmaty dokonywane przez "izmów" w Bury aktywnego myślenia i dyktuje zasady wstecznych zwyczajów zastosowań dla Sił kapitału (obiekty i przedmioty) osoba ta zachowuje. Aby żyć dobrze, trzeba było zrozumieć zasady naturalnego porządku sił wytwórczych, ponieważ nasi przodkowie nauczał, że wszystko było zakorzenione w naturze (skończonych) lub idei (nieskończoność).
Cnota z głównych agentów Kapitałowej siła jest wystarczająca do szczęścia bez niego rząd jest dziwne i nieszczęśliwe, A nie mądry odporny na nieszczęście, a nie przynajmniej o statusie papieru nie dogadać, obie są konieczne.
Wtedy nierówność istnieje i zawsze istniało więcej można zminimalizować, jeżeli wszyscy byli "mądrzy" doktoraty, ale kto zbierać ryż?
Capitals siły potrzebne są spokój edukacji, zdrowia, mieszkalnictwa i mądry człowiek to ten, który wykorzystuje swoje siły Capital bez ingerencji innych, którzy chcą, aby ich zgubę.
Mądry można uznać za prawdziwie wolny podczas korzystania swoje siły kapitału (idee i działania) Jeżeli istnieją żadne perwersyjne zepsucie moralne.
Siły kapitałowych (Ja, na przykład, czy mój pies William) opracowano zintegrowany system dla logiki szczęścia Ziemi (skończonych) w dziedzinie fizyki i etyki (nieskończoność) przegubowych wspólnymi zasadami wolności.
Czasami nie być fałszywe przez zastosowanie substancji, które zmieniają nastrój jak alkohol, kokaina i inne narkotyki, co negatywnych sił kapitału.
Ale to indywidualna akcja, która uwalnia działanie sił Capital i uwalniają korzystne działania w swoim myśleniu i mądrości i wiedzy, państwo opresyjne z sadystycznym mniejszości hamuje wzrost zarówno duchowego ludzkości ateistycznego.
Być albo nie być w Siłach kapitał nie jest to kwestia zasady, środki i końce są zamierzone zgodnie skończonej lub nieskończonej obiektu.
C - socjologicznie.
Ogółu społeczeństwa i ma granice i relacje między członkami jest przez wiele sposobów interakcji z lub bez interakcji i może być modelowane według grup mniejszościowych, które mogą być jednostronne lub zbiorowy.
Jest reakcja i działania bólu lub przyjemności, czasem zdarza się, że grupa biorąc dogmatyczne, doktrynalne i religijne i naukowe decyzjami powodującymi akcję i reakcję, jednak jest to zamierzone.
Zawsze i generuje jakość oczekiwań poprawy życia większości ludzi i jest sprzeczne powoduje nic przyjemne reakcje.
Zinstytucjonalizowane przez samotnych osób z ich pomysłów i organizuje życie społeczne są stosunki społeczne różnego rodzaju, jedna jest w internecie społeczeństwo stosunków społecznych, grupy mniejszości działa z zamiarem wyrządzenia szkód ludzie cierpią.
Podczas udostępniania pełnego wspólne życie bardziej niż ograniczony organizacji, kapitalizmu, a to jednostki i ma udziały w jakimś celu lub konkretnych celów.
Można nawet w tej samej przestrzeni rozwija inne sposoby, jak żyć, stąd swobodę dotyczą, w celu przezwyciężenia przeszkód dogmatów, doktryn, religie i ideologie, jak zachowywać się liberałem.
Przy stosowaniu pojęcia stosunku społecznego może oznaczać dwie rzeczy: Nie mogą być relacje między grupami w tym sensie, że osoby odpowiedzi na siebie przede wszystkim rodziny (jeśli w ogóle), a następnie do grupy na podstawie ich odpowiedniej należący do grupy.
Przykład: Jestem ateistą I odnoszą się do ateisty, jestem Żydem tylko ja odnoszą się Żydem, jestem chrześcijaninem, ale odnoszą się do chrześcijańskich, a nawet wśród nich istnieją różnice indywidualne. Albo dwie grupy mogą mieć relacje między sobą, w przypadku papieża z patriarchą i ateista.
Wzajemne relacje są oparte na kulturze i jego instytucji, gdy nie spełniają już przyjemność są uchylenie historycznie.
Dogmaty spadać, doktryny, ideologie, religie i instytucje wszystkim mieć na uwadze, aby pokonać przeszkody, które ograniczają ci FreeS działania i kiedy dobrze dostrojony jest spójność społeczna, ale zawsze być reprezentatywne tymczasowo mocy (faraon, król, prezydent prime minister).
Podobne instytucje i wpływowy, że rozróżnienie między jedną grupę lub inny i organizować działania w obliczu świata papierów i zwyczajów, które dają umowę społeczną, jednak mniejszość, która zapisała prawa instytucji i utworzyli konstytucję Moment historyczny.
Jej stosunki społeczne ustanawia wytyczne zatwierdzone postępowania ze względu na istnienie instytucji, wiemy oczekiwać zachowania innych i może brać pod uwagę takie zachowania w naszych własnych skojarzeń.
Indywidualny przedmiotem odgrywa rolę i status na obserwacjach umowy społecznej siedzibę.
We wszystkich statusu trwa zbiór zasad i wytycznych, które przewidują, jak powinien, czy nie powinien zachowywać się z osobą, która zajmuje.
Zbiór reguł nazywa papieru. Stan jest pozycja w stosunku do innych pozycjach; Papier jest program postępowania, że oczekuje się od ludzi, którzy zajmują pewien status.
Stan zmienia się z upływem czasu w scenie społecznej.
Mężczyźni stanowią lub grać ról społecznych i zajmują status. Stan jest znak identyfikacyjny społeczny, który stawia ludzi w relacji ze sobą i które zawsze wymaga pewnego rodzaju roli. Stan nakłada pewne oczekiwania postępowania. Suma wszystkich statusu daje Ci właściwą pozycję w społeczności.
Kiedy grupa mniejszości nie spełnia ich rola i status zanurzać lub stworzyć przeszkody dla osób powodujących ból w procesie życia zbiorowego. Zawsze będzie podział gospodarcza i społeczna w roli i statusu.
Tylko wtedy, gdy umowa społeczna nie odpowiada prawdzie osób faktów pojedynczo, a następnie grupalmente pytań stanowiska i obowiązki tej mniejszości.
Aby utrzymać porządek i harmonię w społeczeństwie rozwijać w agendach władzę i moc poprzez aktywne liderów mniejszości, które uczynią nową moc umowy społecznej. Tworzenie nowych oczekiwań stanu zachowania i roli, w którym były traci sens.
Więc status i role zawsze szukać zadowolenia z nowej umowy społecznej, a to zależy od jednostki, aby zwolnić jego działanie, które wzajemnie powiązane i współzależne w całej historii.
Posiada funkcję jak najlepiej rozdrobniony więcej komunikatów poprzez dogmaty, doktryny i ideologie, religie są gorsze.
Analiza funkcjonalna umowy społecznej wymaga znacznego stopnia stabilności i stałości ludzkiego postępowania. rola społeczna nie mogą być badane bez założenia, że przepisy regulujące postępowanie osoby pozostaną w pewnym okresie. Rozważyć fakty zmian społecznych i kulturowych jest przydatna do reprezentowania społeczeństwa jako system, którego równowaga znaleziono ciągle przeszkadzał, a do pewnego stopnia przywrócony hojnie przez osoby, które nie są przywiązane do poprzedniego stanu i palpeis które powodują ból kolektywu.
I to jest indywidualnie i aktywnie do tematu uwalniając jej działania. , Ponieważ nie społeczeństwa jest całkowicie statyczny, jest to konieczne, aby opisać tę wagę jako dynamiczny. Jak ma lokalne zmiany mają miejsce ustawienia, które mają tendencję, aby przywrócić równowagę społeczeństwa. Analiza zmian wymaga zbadania okoliczności, które mają tendencję do zmiany względnej stabilności społeczeństwa.
Rozpowszechnianie, innowacje i napięcia:
Analiza zmian obejmuje badanie nieprzewidzianych konsekwencjach działań społecznych, ukrytych funkcji i programów wzorców społecznych i kulturowych. Gdy produkty przemiany społeczne mogą być tworzone napięć w społeczeństwie, co z kolei może prowadzić do dalszych zmian.
Źródła zmian można znaleźć w niespójności między normami społecznymi, trudności w relacjach między różnymi grupami i sprzeczności między tradycyjnymi wierzeniami i konkretnej rzeczywistości, co prowadzi do jednostek i grup kwestionować istniejący porządek i zaproponować inne instytucje i formy organizacji społecznej.
Gdy widzą napięć stymulowany przez ładu społecznego poszukiwaniu zmian świadomie powiedzieć, że powstał ruch społeczny. Liczne zmiany, które pojawiają się w społeczeństwie wyniki zorganizowanych działań takich grup.
Zmiany te powinny obejmować wpływy innych kultur, które stają się częścią nowej, zinstytucjonalizowanych źródeł zmian, które są zatwierdzone i zaakceptowane, ukryte funkcje istniejących instytucji i struktur społecznych.
Napięcia, które pojawiają się w tych dziedzinach, w których społeczeństwo nie leżą w całości lub skutecznie zintegrowane i zorganizowane próby wprowadzania zmian, które nie generują ból.
Ponieważ zmiana jest ciągła i może być uruchomiona w wielu częściach społeczeństwa, konieczne jest, że jest to konieczne w celu zbadania procesów, w którym innowacje rozsianych po całym i rozwiązywanie napięć i konfliktów. Nacisk bilansu współzależność mamy opisane prowadzi do włączenia wszystkich istotnych zmiennych.Ale można ją podawać powodu specyficznych zmian pod uwagę strukturę i organizację całego społeczeństwa zaczyna się od samotnej jednostki, tak liberalnych.
D - psychologicznie.
Ludzka istota nic nie dzieje się przez przypadek, to zawsze jest plastyczny i celowe, które mogą żyć w prawie każdych warunkach. Ale jak więcej przyjemności niż bólu.
Społeczeństwo z osobami zdrowymi zawsze szuka wolności, ale mają do czynienia z dogmatów, doktryn, religii i ideologii, które charakteryzują je jako funkcjonalne w obrębie grupy nie należą do tego, będą usuwane.
Choroby psychiczne są konsekwencją błędów w indywidualnych i genetycznych, a kiedy ich podstawowych potrzeb szczęścia stać się bólu, ale są wystarczająco stanie dostosować się do dogmatów, doktryn, religie i ideologie są podporządkowane przez mniejszość, która może dać ból lub przyjemność.
Jest możliwe, aby stwierdzić, że dla zdrowia psychicznego człowieka istnieją kryteria, które mogą być albo wspieranych lub uciskane przez danego systemu społecznego, jest to mniejszość, która posiada uprawnienia do organizowania większość z ucisku społeczno-gospodarczego podnosi stan psychiczny to w najgorsze sytuacje.
ludzie mogą żyć w różnych warunkach, ale jeśli są one sprzeczne z jego ludzką naturę bólu, on reaguje na niego.
Późniejsza zmiana relacji lub abdykuje do swoich ludzkich zdolności uwarunkowanych do rozumu (szaleństwa, stosowanie jakiejkolwiek substancji, która zmienia nastrój - alkohol, marihuanę, kokainę, etc.) i jest zagubiony w masochizm mniejszości i większości mogą stać apatyczny z sytuacją umysłowo.
Staje się formować i stereotyp w społeczeństwie sprawia, że druga do identyfikacji rzekomego rzeczywistość przedmiotu i przysłania zdrowy rozsądek i jest "mała wartość" psychologicznie oznaczony przez innych i łatwo kontrolować swoje działania przez dominującą mniejszość, która generuje przyjemność lub ból.
Z jednej strony siła zewnętrzna jest niezbędnym składnikiem do zakończenia budowy i ujarzmienia mas ramach takiej władzy mniejszości, która daje przyjemność lub ból. Ponadto społeczeństwo nie może funkcjonować tylko poprzez strach nośnikach fizycznych mocy z mniejszości.
Mniejszość musi skopiować większość kiedy ból daje się zdrowym rozsądkiem jest zagrożona, a wielu z nich stracił w bólu.
Spontaniczność jest celem, który należy osiągnąć wszystko, jest indywidualnym sposobem, gdy cierpi z powodu awarii, która będzie indywidualna i mieć przyjemność już, nie zwalnia jej działania opiekuńcze.
Istota, która nie może także uzewnętrznić i nie jest całkowicie spontaniczna awaria może to być postrzegane jako nerwice, psychozy i promować lub pomijanie pewnych podstawowych potrzeb człowieka, jest tak samo możliwe, że niektóre błędy są produkowane przez kulturę i przede wszystkim ekonomiczne.
Teraz większość osobników społeczeństwa cierpi z powodu pewnych niedoskonałości, są one postrzegane jako normalne, a osoba umieszcza je nawet swoich celów, nie może zostać zmarginalizowana czasem osoby te pochodzą wpływać na media media jako coś "normalnego", mówiąc: że jest liberałem.
Przykład: Marihuana zwolniony zysk dla kraju, kończy się z handlarzami, oszukiwanie, dilerzy sprzedają na kredyt i niższych kosztach państwo nie jest w stanie "konkurować" z nimi.
Jaka jednostka traci wewnętrzne bogactwo i prawdziwe poczucie szczęścia jest kompensowany przez zabezpieczenie wniesione przez poczucie przynależności do reszty ludzkości postrzeganą przez niego.
A kiedy mniejszość kontroluje środowisk kulturowych w ich korzyści niż czuć się dobrze dla nich dobre dla wszystkich, więc zróżnicowane i neurotyczny stereotypy.
To poczucie przynależności zapobiega decydującym w poziomie rozwoju niedoskonałości w nerwicy rzeczywistości postrzeganej przez większość. Poza tym fakt, firma oferuje różne "antidotum", aby zapobiec wybuchowi choroby. Fromm przytacza w tym kontekście "opiaty" programów kulturalnych mierne z wulgaryzmów i wyrażeń seksualnych, które tworzą umysły jak wydarzeniach telewizyjnych, radiowych lub sportowych, z dostępem do internetu już chorób związanych używać zbyt.
Odmawiając nagle ludziom dostęp do tych "opiatów" Przez długi czas, to można zaobserwować pojawienie się choroby psychicznej szybko w postaci nerwowego lub ataki paniki i kontroli społecznej przez mniejszość za sadomasochizm.
Silny wpływ jednostki przez społeczeństwo automatycznie ustawia warunki rodzinne, a zatem opiera się na sile decydującej klimatu w rodzinie. Wymiana tak blisko emocji między rodzicami i dziećmi jest w wyniku wpływu społecznego:
Z jednej strony rodzina staje się główną instytucją dla dalszego istnienia społeczeństwa, ale w czasie kryzysu przeprowadzone przez przerw mniejszościowych wszystkie rodziny tkankę społeczną, że ubóstwo byłoby trudniejsze. Aby zapewnić ciągłość, pewne wymogi, takie jak punktualność, porządek, zdolność do przystosowania się nie tylko po, ale jako niezależnych struktur charakter, czyli liberalnej, w tym sensie, a tym samym staje zinternalizowane jako własnej woli. Tak zwany społeczny charakter znajduje odzwierciedlenie w kraju i dlatego przekazywane do dzieci, które przeszły zbiorowej świadomości dla przyjemności.
Już trudne rodzice "opiacos", którzy mają niezdrowe sposoby życia są konsekwencją pracował jako normalne, a następnie zagęszcza.
Zwierzęta żyją w całkowitej harmonii z naturą. Oni żyją w warunkach, które akceptują podane iz którym mogą obsłużyć.
W przeciwieństwie do zwierząt, opracowanych w człowieku zdolność do przekraczania jego środowisko z powodu danej mu, a więc ekstrapolować rzeczywistość, która go otacza.
I niewielu byli "święci".
Górował nad naturą i nie może w pewnym stopniu ponownie utworzyć je i opanować. Ten dar twój wyższa jest zarówno ich potępienia.
Życie staje się kryterium ból i przyjemność dowiaduje stereotypy.
Szuka swojego istnienia tutaj lub ścieżki duchowej lub ateistą, większość swego życia ogranicza się do dogmatów, doktryn, ideologii i utopii.
Chociaż nadal częścią natury, jest również z niego i harmonia między nimi jest zawsze utracone.
Jest to trudne do zdrowego rozsądku, że "opiados" traci przytomność i wydaje przytłaczającą poczucie bezradności i słabości.
Żyć i podejmować decyzje w różnych kierunkach, bo zastanawiam się, aby pozostawić stany już znane, a zatem bezpieczniejsze, zdrowym rozsądkiem, że mniejszość uwzględniając mój pozostawiając je "opiados".
Największym problemem jest sama istota jego istnienie kontrolowane przez bezkompromisową mniejszość ma wrócić i powodować ból.
Więc progresja aby wyjść zgubionych harmonii z naturą szczęścia jest tracona w rękach sadystów, którzy obiecuje rozwiązanie problemu istnienia.
Stan ten prowadzi do ciągłego poszukiwania harmonii i zapobiega opuszczeniu w statycznej. Jesteśmy zadowoleni potrzeby zwierząt (głód, sen, seks, itp), pojawiających się potrzeb człowieka na pierwszym planie: "Wszystkie ludzkie namiętności i wyszukiwania są próby znalezienia odpowiedzi na ich istnienie lub, równo, można stwierdzić, są próby ucieczki chorobę swoich podstawowych potrzeb przysłonięte przez mniejszość, która ma know ".
Ważne jest, aby człowiek, aby znaleźć drogę do kierowania światem i tym samym wchodzi w nowy związek z nim. W tym momencie on uwalnia swoje działanie, czyli staje się liberałem.
W tym momencie jest przesłanką do jakiejkolwiek transcendencji, ponieważ tylko w ten sposób człowiek może być doświadczane jako przedmiot ich działania oraz być świadomi swojego bycia niezależnym.
Potrzeba eksperymentowania nowych i tożsamość "zdrowe" są tak istotne, że czasami jest wyrażona jako podwyższonej przestrzegania przez którego istotą jest przygotowany nawet oddać życie, tylko działać w zależności od grupy i kiedy sadystyczny mniejszość jest w mocy powoduje ból więcej, gdy są głodne.
Najwyższa Realizacja oferowany jest w tym kierunku, na Chrystusie. ", Przez które możliwe jest ujednolicenie ze światem, a jednocześnie, aby uzyskać poczucie uczciwości i indywidualności" On jest jedynym sposobem, a gdy mniejszość jest w elektrowni powodują niezadowolenie tracić nadzieję or-walki, aby uzyskać ich władzy.
W miłości istota łączy się z inną istotą, zachowując jednak, równocześnie, integralność siebie, więc ich separacji. Miłość między dwiema istotami we współpracy dzieje się w stałej odnowy między separacji i małżeństwa jest wiecznym podobne.
Miłość do stania się jak i nie powinni "ópiaco" Szekspira, a nawet umrzeć dogmatów, doktryn, religii i ideologii, które mogą być logiczne, że nie trwa wiecznie.
Dodatkowo, jednostka egoizm istnieje w tak małym stopniu, że inne potrzeby są odczuwalne jest tak ważne, aby być na własne potrzeby.
Miłość przychodzi w przeciwieństwie do wtórnego narcyzmu: W tym, jednostka nie jest w stanie przezwyciężyć niemowlęcą narcyzm, dzięki którym środowisko jest wciąż używany tylko jako środek do zaspokojenia własnych potrzeb.
Narcyzów rozwijają połączenie z otoczeniem poprzez sprawowaniu władzy nad nim. A kiedy mniejszość władzy staje się najbardziej narcystycznych ludzi cierpi na bóle i choroby.
Dzięki temu mechanizmowi, mogą zbudować tylko pewną jednostkę jak każda autentyczna integracja jest zniszczona.
Innym sposobem, aby zjednoczyć się ze światem jest oferowana przez możliwość podporządkowania się do grupy, do Boga, ateiści itd. Z tego innego mechanizmu, jednostka eliminuje poczucie izolacji i poczuć się częścią wielkiego mocarstwa, z którym połączona lub dołącza do grupy, która jest wtórna i można dostać "figurka" pariasem społecznego.
Istota ma rozum i wyobraźnię, a te cechy sprawiają, że niemożliwe czysto bierna rola w świecie. Biorąc sobie rolę twórcy.
On może mieć możliwość zrobienia dla siebie i innych, a może niszczyć i budować, ale zniszczenie zawsze jest kreatywność, która może prowadzić do szczęścia, a zniszczenia.
W rozwoju ludzkości nie było chyba nigdy większa miarą wolności we współczesnym społeczeństwie zachodnim. Ludzie żyją w materialnym komforcie, mają dużo wolnego czasu i mają do dyspozycji szeroki wachlarz wyboru zawodu i stylu życia. Wraz ze wzrostem pomyślności jednak problemy psychospołeczne również wzrosła.
Społeczny charakter określa poszczególne pewnych struktur myślenia i zachowania. Są one wchłaniane przez większość członków społeczeństwa, jak normy i wartości, a tym samym zapewnić przetrwanie kultury.
Mimo wieku temu jako ekonomiczne zostało skierowane do odkrywania znaków drugi największy możliwy zysk i nie obawiać się żadnej konkurencji, tak aby wolna przedsiębiorczość i liberalna postawa pojawiają się coraz większe znaczenie dzisiaj czyli funkcje, takie jak zdolność do pracy w zespołach i zgodności.
Chociaż indywidualna odpowiedzialność należy mocno podkreślić, oczekuje w tym samym czasie, w związku z szybkim rozwojem technologicznym, ludzie są bardzo elastyczne.
Zamiast indywidualnej świadomości, poszukiwanie maksymalnej adaptacji i uznania jej przez innych pojawia się po prostu zobaczyć program BBB.
Współczesna cywilizacja nie wydaje się, aby zaspokoić najgłębsze potrzeby człowieka i jego zbyt dużą część "indywidualnej wolności i dobrobytu" przed powodując uczucie intensywnego monotonii i dezorientacji w tym sensie paradoks "ópiacio" jest w pełnym rozkwicie w Brazylii nie jest liberałem.
E - ekonomicznym.
Kapitał, ziemia i środki produkcji mają wartość jedynie w ruch obiektów, które innowacji w akcie przenoszenie idei dzieła świata fizycznego tym, którzy są teraz czyta.
Jeśli może i nie uczucia i emocje nacjonalizm, patriotyzm krążyć dookoła świata, aby szukać możliwości, aby być wolnym, jednak tego samego nie robi. Wrzaski tłumu "opiadas" "Jestem brazylijski z wielką dumą, The, The The, Brazylia" lub przed powieści zwanej zasady gry i Józefa, nie odczuwają skutki wypierający do mniejszości intelektualnej cię wykorzystuje jako pionek.
Przedmioty są używane liberalizm (jak ty i ja, a klawiatura używam) są w ruchu, kapitał ludzki i to zarówno produktów, a nie w ruchu jest stracone.
Ale mieć obiekty nie są w stanie na zmienność sam, potrzebny jest inny i większości innych rozmowę w społecznym podziale pracy i walki klasowej i wartości dodanej te dogmaty uwięzić tranzyt przedmiotów swobodnie, którzy nie chcą pracować w kraj, który daje więcej swobody i dobrego samopoczucia.
Oczywiście czynnikiem pracy otrzyma równowartość ich wkładu ma lepszą cenę, która zwiększa współczynnik kapitałowy bardziej zrównoważonego społeczeństwa.
Jesteśmy środki naturalne, które jest przedmiotem i sprawia, że jest odpowiednie obiekty i swobodny przepływ łatwiej jest żyć i dać żyć innym.
Problem polega na konieczności płacenia za to cenę, gdy nie jest dystrybutorem bogactwa, ale stężenie w rękach mniejszości, który używa stanu do swoich celów, zaprzeczając fragmenty prac, które są wykonywane w celu zaspokojenia ich egoizm.
Środki produkcji przedmiotów i mają bardziej technologiczny i "nie szkodzi charakter" w tym sensie homo oeconomicus nie jest to spowodowane, jak niektóre "liberałów" z widokiem Brazylia tylko ekonomię pracy najemnej, aby uzyskać wartość dodatkową.
Każda organizacja gospodarcza jest przedmiot, który ma być ustawiony w ruchu, więc nie powinno się używać filantropii, klasa uczucia zarówno religijnych i grup związkowych i zachowań, które utrudniają przemieszczanie się obiektów.
Pracownicy z jego Funduszem Kapitałowym istniały przed "pieniądze" lub złota, a nie musi być osobą o nazwie "kapitalistyczne", lody sprzedaje popsicles na ulicy, tak jak okrągły pieniędzy i samego pracownika i obiektem pożądania i mają pragnienia.
Zatem jakiekolwiek społeczeństwo miałoby fundusz kapitałowy, który umożliwia warunków produkcji jest przedmiot i działania w celu uwolnienia energii w reprodukcji w późniejszych okresach i nigdy nie dostaje się w inercji, "właściciel pieniędzy jest papier jest uzależnione od ruchu obiektów zarówno materialne i niematerialne, być liberalna ma potrzeby "izm" lub głosić smutnej przeszłości lub "przyszłość w raju" wystarczy użyć stolicy sił utajonych w tym czasie na świecie wciąż cierpi najwięcej ingerencji państwa.
W tym sensie, wszyscy ludzie byliby kapitaliści. Są po prostu duże i małe kapitaliści.
Pracuję miejsce moim obiektowych pomysłów w przypadku ruchomych czyni towar, który widzisz i coraz X (jem kiełbasy z cachorrinhas, współpracować) lub płaca kierowcy ciężarówki, którzy kupują ubrania w centrum handlowym, więc w centrum handlowym nie istnieje, ale był fundusz kapitału.
Więc Fundusz Kapitałowy jest kluczowym słowem dla liberalizmu, jest tutaj tylko przez zakłócenia z grup mniejszościowych daje ból, a nie szczęście.
Jednak "Dystrybucja bogactwa, dlatego zależy od praw i zwyczajów społeczeństwa. Zasady, którymi się wyznaczone są przez poglądów i uczuć, które Strony ustalają i liderzy są bardzo różne w różnych krajach i czasach; i może być jeszcze inna, gdyby ludzkość więc wybrałam "¹, ale dogmaty, doktryny i religie i ideologie utrzymują żadnych ludziom wybór, nie ma swobodnego obrotu.
Wymiana odbywa się na rynku; towary są wymieniane na równorzędnych wartości i bardziej uczciwy i przejrzysty jest działanie państwa nie utrudnia kapitału okrągły lepiej, nie są to inwestycje i wymiana są mniej kosztowne dla ludzi.
Postęp społeczeństwa na produkcji i dystrybucji. Występuje w stanie równowagi i mieć fundusz kapitałowy spełniające pewną ilość ludzi do tej populacji znaleźć równowagę między globalnym ruchu obiektów krążą swobodnie pomiędzy przestrzeniami i nie byłoby lepszym dystrybucja i rozpowszechnianie funduszy kapitałowych oraz generują mecz.
Fundusz Capital rozmnaża się płciowo i nie powinny nadmiernie zwiększać populację z funduszem kapitałowym oraz deviria swobodnie poruszać się w przestrzeni i to jest dobre biorąc pod uwagę, że wszystkie "rozwiniętych" krajach istnieją oczywiście populacji równowaga. Według Mill, może to być dobry, to byłoby zgodne jako "najlepszym stanie dla natury ludzkiej (...), w którym choć nikt nie jest biedny, nikt nie chce być bogatsze, nie ma powodu, by obawiać przekazywane są z powrotem pod wysiłki innych, aby iść do przodu. "
Wpływ ingerencji rządu ma dobre i złe aspekty; Dlatego też, zakłócenie powinno nastąpić w celu maksymalizacji dobre aspekty i zminimalizowania złe aspekty. Kluczowym kryterium "dobra" i "zła" jest wpływ na "wolności jednostki"; jeżeli jest ograniczony, to jest złe; jeśli rozszerzona, to jest dobre.
Opowieść bardziej stężenie najgorszym funduszem kapitału przystanek i jest tyle cierpienia i głodu do ludzi.
Władza ma swoje granice i może być wykonywane tylko zgodnie z prawem społeczeństwa nad jednostką, która jest wolna w swoim funduszem kapitałowym i nie cierpią dogmatycznej obrażenia, religijne, doktrynalną i ideologiczną, a nie działają bez precyzji jest zapewnienie, że każda osoba ma prawo do działania jak chcesz tak długo, jak ich działania nie krzywdzić innych.
Jeśli działanie bezpośrednio wpływa tylko na osobę, który wykonuje, to społeczeństwo ma prawo do interwencji, z czynów niedozwolonych kursu są jasne, umowa społeczna założona w życie, nawet jeśli ma poczucie jednostki wpłynie na pogorszenie się.
I moje własne ciało i umysł, jednostka jest suwerenny, ale kiedy tracę fundusz rezerwowy Kapitał będzie cierpieć niepowodzeń życiowych.
Wszyscy ludzie chcą być uprzedzony i zrobić coś złego dla siebie, żyją odizolowane i przejść do drugiego i będzie fundusz uszkodzenia innego, więc są do posiadania własności prywatnej, bo nikt nie mieszka samodzielnie i zrobić sobie krzywdę i psychotyczne i będą ranić innych.
Do państwa o przeznaczeniu części środków z kapitału niezdolnego do samorządu, takich jak małe dzieci, osoby starsze i nieuleczalnie chorych.
W Brazylii i wielu innych krajach i oligarchicznych despotyzmu, religijni ludzie, którzy nie rozumieją opóźnienie funduszy kapitałowych dla nich przeszkód obserwować postęp ich spontaniczne.
Despota, jednak musi być pokryta dobrych interesów, które widzieliśmy wiele w świecie, w Brazylii, które niszczą aktami zaniechania lub prowizji.
Pytanie o to, co możemy uznać skargę samooceny i działania tych leków, które są ściśle związane z państwem traktowanie spraw publicznych, jak została ona i charyzma, że oni pomagają ten sam pominąć lub dopuszcza do czynności moralny i zwyczaj ludzi są uciskanych.
Osoba, która jest wolna broni wolności wypowiedzi i więcej wolności tym bardziej staje się jasne działania klas rządzących i istnieje intelektualnego i społecznego postępu i mniej "opiaty". Pozwalając osoba publicznie się fałszywa opinia jest produktywna z dwóch powodów: po pierwsze, ludzie mogą porzucić błędne przekonania, jeżeli prowadzą otwartą dyskusję idei; po drugie, poprzez zmuszanie innych do ponownego przeanalizowania i potwierdzają swoją wiarę w trakcie debaty, są one chronione przed wyczerpaniem się zwykłym dogmatem, indoktrynacji, religii, ideologii.
Wolność i czyste i tworzy urzędnicy i biurokracja i widoki aktywnych intelectualidades z jego "władzy" może być zdania z ich wiedzy stworzenie jest cenionym firma kapitał ludzki i jest "konkurencja pomiędzy tematem - albo niektóre klasy Temat - a rząd ", ale współpraca.
Im bardziej ukryta informacja o stanie z jego członków bardziej społeczeństwo cierpi i traci swój kapitał rezerwowy fundusz kapitału i zniechęceni i sfrustrowani w swoich działaniach o niskiej wartości. Kiedy jego fundusz siła jest zaniżona finansowo osobiście nie czynią życia ani psychologicznie rolę.
Zarządzaj bogactwo jego funduszem kapitałowym jest smaczne, twarde, gdy widzisz swoje wygrane przechodzenia przez kanalizacji bez skrupułów liderów i grup, które chcą skorzystać.
Kiedy "tyrania władców politycznych" ukryć zyski funduszy. Oni wprowadzają nas do szeregu tyranii, w tym tyranii społecznej i tyranią większości. ²
Wolność społeczna agregować wycena funduszy kapitałowych nakłada ograniczenia na rządy, więc nie będzie mógł korzystać z jego mocy, aby zaspokoić własne pragnienia i podejmowania decyzji, które mogą powodować zagrożenie dla społeczeństwa.
Ograniczenia immunitetów politycznych to szereg praw i wolności politycznych przyznane obywatelom i gwarancji instytucjonalnych delegowany nie może być wygrana przez mniejszość i używać agencje państwowe dla swoich interesów, ale to czuwać nad ludźmi, będąc dobrym z aprobatą ludzie, te szczęśliwe i wolność słowa będzie filarem wolnych środków kapitałowych przedsiębiorstw.
Oczywiście nie tak może teraz mieć rację jutro, ale to nie powinno być traktowane, że liberalizm jest sensacji czy narcyzm i egoizm, co jest dobre na drugi musi być dobre dla mnie, każdy z nich jest każdy, problem z naruszenia prywatności przez grupy ideologiczne mniejszości i za wszelką cenę chce być więcej niż większość.
I nic nie powinno być oznaczone jako "złe" tylko dlatego, że wydaje się, lub dlatego, że nikt nie zrobił w przeszłości. Dlatego należy dążyć największe szczęście największej liczby ludzi, ale nie zawsze były dogmatyczne, doktrynalne, religijne i ideologiczne, które zachęcać lub zniechęcać indywidualnych działań, określający działania siły funduszy kapitałowych.
Dopóki działania jest podniesienie moralnego i intelektualnego rozwoju społeczeństwa. Dziś jesteśmy w nowym etapie rozwoju i cywilizacji, a zatem różne rozwiązania są wymagane dla każdego. Liczy się to, w jaki sposób możemy zachęcić dalszy. Możemy powiedzieć to samo o indywidualne. Jesteśmy niezależni, w stanie zmienić i być racjonalne, logiczne, że dogmaty, doktryny i religie, ideologie hamować wolności indywidualnej, która jest najlepsza droga do rozwoju moralnego. Jak rozwijać, jesteśmy w stanie autogovernarmos.
Wykonujemy nasze własne decyzje i nie zależą od tego, co inni mówią nam zrobić. Jesteśmy na początku demokracji nadal istnieje walka klas, wszystko w porządku, to jest formą wolności, które zostały zarobione w innym czasie.
Jak wyraził Wolter wolność jest niezbędna zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Oznacza to, że skoro nie causemos krzywdy innym.
Powinniśmy być swobodnie wyrażać nasz darmowy charakter i doświadczenie w naszym życiu, od ateisty religijne i kultywuje współczucia innym i przenika nasze codzienne czynności z poczuciem celu nonsectarian, istota wciąż o jego siła kapitału że jest minimalne i nieszczęście za sobą.
3 - Wnioski
Siły kapitałowe są zawsze w ruchu do homo oeconomicus w liberalizmie. Pieniądze papierowe i działanie jest celowe obiekty bez Sił Capital jest obojętny, to nie ma znaczenia "własnej kieszeni" (które są celem i przedmiotem dotknięte te nie Sił Capital głównym aktorem bogactwa.).
Im mniej ingerencji państwa, które uciska i ma sadystów przedmiotem czy doktrynalnej, religijnych, ideologicznych lub jakiegokolwiek "izm" i taśmy z mniejszości nad większością generuje więcej nędzy jest w tym sensie, że te siły przeciwieństwie prędzej czy później ale do tego istnieje potrzeba ludzi szczerych i uczciwych i dać wolność wypowiedzi i ekonomicznych, aby wygenerować szczęścia i bólu.
Nenhum comentário:
Postar um comentário