W jakim stopniu perwersja podano grę władzy w kraju, indywidualne "ja" jest rozwijany od zbiorowej świadomości niezróżnicowanych gdzie korupcja, niewłaściwe zachowanie pęczniały i pokazując oblicze tych, którzy się ich w całej historii Brazylii, gdzie średnia oznaczenia, że wszystko jest dobrze kulturowo i ekonomicznie i utrzymywać trwałość przy okazji, ta twarz jest Republika oligarchicznych wcześniej było fałszywe "socjalistyczne" lub "syndykalistycznego Pracownicy".
Zbiorowa świadomość, zgodnie z Émile Durkheim (francuski socjolog, 1858/17) to siła wywierana na zbiorową osoby, która sprawia, że ten akt i żyć zgodnie z normami społeczeństwa, w którym funkcjonuje.
Tak jak w życiu umysłowym, świadomość zbiorowa wykonana jest z przedstawień wykraczających poza sferę indywidualnego ze swej wyższości i ciężko pracuje na indywidualnych sumień. Zbiorowa świadomość jest wynikiem małych pojedynczych wkładów, które razem tworzą całość, nie jest wynikiem teorii metafizycznych, ale rzeczywistych faktów społecznych, których najsilniejszy w Brazylii dzisiaj jest wypaczeniem polityczny, który dotąd nie przynosi szczęście do ludzi.
W każdej jednostki istnieją dwa odrębne świadomości: jedna to taka, która przeplata się z całością społeczeństwa i pomaga tworzyć ją, a drugi jest to, że każda osoba ma konkretny i że jest to inny osobnik z innymi, choć część cała. Z tego punktu widzenia, to jest oczywiste, że w społeczeństwie, całość nie jest tylko sumą każdej z jej części, ale coś różni się od nich.
Dla Durkheima, zbiorowa świadomość jest zbiorem przekonań i uczuć wspólnych dla przeciętnej populacji danego społeczeństwa, tworząc system z własnego życia, wywierając nacisk, wymuszając jego członków jako wielbiciela, który w chwili urodzenia, już znajdzie przekonania religijne i praktyk zorganizowany i pełne aktywności.Jeśli te praktyki już istnieją, to dlatego, że są z niego, ale nadal mają wpływ na ich zachowania i przekonania. Jest to system, który istnieje poza jednostką, ale kontrole do moralnej i psychologicznej presji, dyktować, w jaki sposób społeczeństwo spodziewa się zachowywać.
Sama edukacja podaje się dzieciom, według Durkheima, w zbiorowym układzie świadomości, ponieważ zmusiła ich jeść, pić, sukienka i mówić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w społeczeństwie, w którym działamy. Wszelkie odstępstwa od standardów, że społeczeństwo może spowodować izolację jednostki, porównywalną do kary nałożonej przez prawo. Ciśnienie to poniesiona przez dziecko, jest presja społeczeństwa próbuje ukształtować go na swój obraz i podobieństwo.
Jednostka składa się społeczeństwo i ten argument jest taki, że znajdzie schronienie. Firma następującą siłę pewnych standardów, jest tym samym, który chroni i sprawia, że czujesz się jak część całości uporządkowany i spójny. Ta zależność społeczeństwa niesie ze sobą komfort przynależności do grupy, narodu, kraju. W tym sensie, że nie ma sprzeczności w składaniu relacja uwalnianiu. (Nawiasem Geraldo Magela Machado )
Carla Gustava Junga pisze, że rodzimy się z dziedzictwem psychologicznej, dodając do dziedzictwa biologicznego. Oba są podstawowymi determinantami zachowań i doświadczeń. "Tak jak ciało ludzkie jest prawdziwym muzeum organów, każde z jego długiej historycznej ewolucji, jak należy się spodziewać , aby znaleźć też na uwadze, podobną organizację. Nasz umysł nie może być produktem, bez historii, w tej sytuacji odwrotnej do ciało, w którym historia nie istnieje "(Jung, 1964, str. 67).
Nasza podświadomość, jak nasze ciało, jest skarbnicą zabytków przeszłości. "The zbiorowej nieświadomościjest minimalny odsetek przez przeszkolony treści w sposób osobisty; nie są poszczególne zakupy, są zasadniczo wszędzie takie same i nie różnią się od człowieka do człowieka i od czasu do czasu, to znaczy, historia. Ta nieświadomość jest jak powietrze, które jest wszędzie taka sama, jest tchnął na całym świecie i nie należy do nikogo. Jego zawartość (tzw archetypy) są warunki lub wcześniejsze modele treningu mentalnego w ogóle. "(Jung, 1973, p.408).
Republikański Demokracja i poczucie własnej skuteczności polega na przekonaniu, że z trudem możemy rządzić zdarzeń generujących pożądany efekt. Według cytowanego przez Vazquez Bandura (2005), "poczucie własnej skuteczności wymaga nie tylko umiejętności, ale także siły woli wierzyć w zdolność do wykonywania określonego zachowania, które jest ważnym ogniwem pomiędzy wiedząc, co robić. Auto- skuteczność odnosi się do przekonania, że dana osoba ma jego wartości i jego potencjału. ".
W punkcie panoramie, że tylko z dobrym poczuciem mężczyzn dekonstrukcji logikę zamontowanym krajobrazu jest znacznie dysocjacji nieświadomości zbiorowej myśli podejmowania niejednoznaczne politykę termin przedmiotem perwersji korzystnych wartości dla społeczeństwa ma swoje własne cechy w jego relacji z innymi pozycjach.
Ze względu na pewne cechy, gdy mówi: "polityka i religia nie są omawiane w Brazylii," wiedzieć jednak, jesteśmy cały czas tworzenia polityki z powodu nieświadomości zbiorowej.
Umasowienia przekory jest zdecydowanie wykonane w Brazylii i zbiorowych nieświadomych zmian, ale występuje w procesie indywiduacji, jak opisana przez Junga, "jest to proces, w którym człowiek rozwija się z dziecięcym ID państwa do stanu większa zróżnicowanie, które pociąga za sobą rozwój świadomości. "
Poprzez ten proces, jednostka "identyfikuje mniejsza z zachowań i wartości zachęcani przez medium, w którym się znajduje i więcej z wytycznymi wydanymi przez Si. - Nawet w całości nowy nieświadomości zbiorowej"
To nie chodzi o umowę społeczną, ale całość jako zestaw instancji psychicznych zaproponowanych przez Carla Junga, takich jak osobowość, cień, ja itp która staje się nowa świadomość społeczna, gdzie daje nowe paradygmaty zbiorowe tego całość staje się celem opracowania nowego sposobu myślenia na problemy, które dotykają społeczeństwo i dobrobytu społeczeństwa.
Dozwolone nowy naturalny przebieg procesu nieświadomości zbiorowej w celu zmniejszenia przyczyn cierpienia poprzez zasadę enancjodromia.
Ten enancjodromia może okazać inconscium Aeternam (wieczne nieświadome) z falsum inconscium collectivum (nieświadome fałszywe zbiorowa), który wydaje się być standard, który jest ważny i dostosowuje się do zrozumienia zdrowego rozsądku i myślą, nie robią politykę, nawet nienawidzę termin i "stara się" naprawy szkoda , aby w następnych wyborach "" złego "polityka", którzy głosowali.
Wszystko jest podwójne; wszystko ma swoje bieguny; wszystko ma swoje przeciwieństwo; Równe i Nierówne są takie same; Przeciwieństwa są identyczne w naturze, lecz różne w stopniu; skrajności się spotykają;wszystkie prawdy są półprawdy; wszystkie paradoksy da się pogodzić nie jest tworzony nowy enancjodromia że pojęcie generuje cierpiącego Maximo przewrotność i ucieka na naszą-samokontroli (self - control).
Jednak te same "liderów" tego kraju perwersje powiedzieć rozwiąże i zaprzeczyć temu, co zostało zrobione w zepsucie, zgubnych wpływów i pokazać inne wersje, aby to prawda i zaprzecza to miało miejsce wcześniej w perwersji politycznej, by zobaczyć go w to mieszać ,
Oraz utworzenie nośnika słowa, że państwo musi odzyskać zaufanie, starać się o odszkodowanie psychiczne, które wywołują procesy zmian w starej drodze robi ich "nowej polityki" i ciekawe nowy fakt, ale jest antagonistyczne, w pierwszej chwili wydaje a zwłaszcza przez zdrowego rozsądku i zawsze jest ciekawa relacja kłopotliwe w procesie zmian.
Skandale, klasyczne już z tych osób, które są ponad prawem i ma szczególny warunek zachowania, jednak i po pewnym okresie demokracji ulega radykalnej zmianie, to trwa około 40 lat i nie ma enancjodromia w zbiorowej nieświadomości i pojawia kłamstwa grup praktykujących perwersje i nie może być skręca i obraca się w Demokratycznej Republice dać mniej perwersyjny osobowość w świadomości i miała wpływ na zachowania, które zostały zamknięte przed mocy wyszukiwania rozszerza demokratycznej gry i represje enancjodromia społecznym odgrywa całą swoją energię nieświadomości zbiorowej , które umożliwiają zmiany w świadomości zbiorowej .
Sadyzm i masochizm ustanawiający nieświadomości zbiorowej w postaci ucisku powrotem do twórców, więc to było z wielkim "silne" i społeczeństwie siebie i znaleźć i okaże się, że ich właściwości są zawsze wyższe niż nowy czas zbiorowe myśli spędzenia czasu o dokonanie przeglądu, z myślą o jej przepuszczalności do norm społecznych.
Wszelkie zmiany w normach społecznych zakłada zmianę konstytucji. Jest to również koncepcja, która z kolei jest wykorzystywany przez ruchy społeczne, aby uzasadnić swoje moralne i polityczne praktyki, niezależnie od politycznego spektrum.
Pojęcie "perwersyjnej pozycji" usuwa ten przepuszczalność czyni pojęcie perwersji bardziej obiektywne i wyraźne, nie podlega odczytów moralnych, strukturalista lub biologicznych, co w konsekwencji zyskać elity szuka moc Republikańskiej tylko dla jej przyjemności gospodarczych i zboczeńców pojęcie Rzeczypospolitej (rzecz ludu) i jak to na to może obrócić sadomasochistyczny pozycję.
Zatem nieświadomości zbiorowej enancjodromia mamy wzrost świadomości w zakresie demokracji republikańskiej występuje w przypadku własnej skuteczności przedmiotu uwalnia indywidualną akcję z kreatywności i zdolności myślenia rozbieżnego, to znaczy, aby znaleźć nowe i różne rozwiązania problemu jeśli ludzie lubią widzi operację Lawa-jet, że sprzeciwia się zbieżne myśli, aby znaleźć rozwiązania problemów, dla których istnieje tylko jedna prawidłowa odpowiedź, to jest polityczne i sprawiedliwości z bezpieczeństwem podnosi tę nową ścieżkę.
Tak więc, gdy nie mówiąc jak polityka znalazła odpowiedź, która będzie dla niego, aby nie myśleć o władzy, ale w momencie wchodzenia na jego piętą achillesową krzyczy Flounders lub czyni politykę i mimowolnie wypacza się i inni, bo to jest zdrowy rozsądek, że polityka i religia w Brazylii nie są omawiane.
Tak więc, będąc polityki energetycznej jest prawo do podjęcia decyzji, akt, porządek i zależnie od kontekstu, do wykonywania jego władzy, suwerenności, własność domeny wpływem lub siłą. Termin pochodzi od łacińskiego oposa co oznacza "być w stanie" praca będzie wykonana przez przez moc jest możliwość nakładania większością swoją wolę innym u władzy, który nie jest przez umowy społecznej ulega zmianom z rozszczepienia, zbiorowej enancjodromia oznacza to, że oddzielenie dobrych i złych aspektów zła politycznego, że czasy się tam w Brazylii.
Tak więc nie zawsze będzie enancjodromia zbiorowego i jest umowa społeczna . To dzięki wolności. To drugie Erich Fromm w książce strachu do wolności (1941) odbija się na koncepcji wolności i niezależności, zastanawiając się, czy oba nieświadomości zbiorowej powinny iść zawsze zjednoczeni z izolacji i strachu, czy to będzie możliwe , aby być wolnym i niezależnym zjednoczenia na świat i innych w nowy sposób myślenia.
Ma duże zainteresowanie historyczną analizę form życia i społeczeństw, że ludzkość budowała kończąc na analizie czynników, które powodują ludzie doprowadzić do irracjonalności iw dół umieścić polecenia dyktatorzy i przewrotne poczucie władzy, która boli samoocena ludzi.
Fromm zaczyna się od idei, że wolność jest nieodłącznym elementem ludzkiej egzystencji. Ale jest wolność negatywna, tj determinację locie wyprodukowany przez instynkty, aby wygrać i cieszyć się moc w danym momencie zbiorowa świadomość jest uwalniany przez enancjodromia kolektywu, gdzie prawda wyjdzie na jaw, a zobaczysz nowe.
Gdzie człowiek, tym więcej masz indywidualnych, o ile więcej wolności może, z dala od swojej pierwotnej natury musi jednocześnie zjednoczyć świat już dobrze dzięki miłości, pracy lub szukasz jakiegoś trybu zabezpieczeń. Kiedy można, że realizowana wolność dobrze widzieć ich integralności swojego "ja".
Analiza historyczna zaczyna się w średniowieczu, gdzie sama osoba nie istnieje. Wolna jednostka jest całkowicie nieobecny, a estamental zamówienie to, co pod warunkiem, że wymienione czynniki, że człowiek czuje się bezpiecznie. W renesansie wyraźnie zaobserwować w bogatym rysunku, jak to było swobodniej, to dlatego, że mniej bandaże, ale był bardziej samotny. Po raz pierwszy pojawia się człowiek jako jednostka, znaleźć się oddzielone od pozostałych. Więc jeśli piszą eseje Montaigne w pierwszej osobie, co czyni antropologię filozoficzną z samego badania.
Ale ten stan większą swobodę wykonane mężczyzn czują strach niepewności. Czy religia zreformowana je oferują tego bezpieczeństwo i moc Boga, do którego, w miłości, człowiek powinien być usunięte, widać tu mówi o miłości i nie powiedzieć, że "Bóg istnieje, czy nie istnieje."
Jednocześnie Martin Luther przekształcenia religii od przyznania większej autonomii człowieka. Tak więc moc jest w lewo do kościoła, ale należy pamiętać, że człowiek bez religii dąży do zła i będzie nie wejść w świat ratowniczych. (Źródło)
Religia jest jednym z najczystszych składników strachu czuć się samotnie i odpowiedzialny za swoje czyny.Jest sama, jak powiedziałby Nietzsche, słabych ludzi, jagnięta, że brakuje pastora którzy jeżdżą im je, bo sama boi się stracić.
Religia odnosi się do głównego strachu człowieka: śmierć. Wszystkie religie obiecują w taki czy inny sposób życia, a poza tym ludzie są skłonni oferować im wolność, tracą swoją autonomię, nie jedzą Wisdom Tree, gdzie Kościół żydowska, chrześcijańska i muzułmańska czepia bo "Ewa postanowiliśmy zjeść Drzewo Mądrości było wielkie pytanie, które Nietzsche "oraz pisarzy przyszło później i zmienił i uczynił z niego Drzewo Mądrości Kabały został ukryty ze zdrowym rozsądkiem.
Czyje obietnice są proste i cuda zdarzają się, gdy pacjent ma wyższą moc Drzewa Życia, które jest systemem kabalistyczna hierarchiczne drzewo w kształcie, który jest podzielony na dziesięć części, czyli dziesięć owoców. Owoce te mają niejednoznaczny sens, mogą być interpretowane zarówno w stanie całość wszechświata, co można odczytywać jako stanów świadomości.
Czyli można odczytać zarówno microcosmically (poniżej), z punktu widzenia człowieka jako macrocosmically (emcima), czyli z punktu widzenia wszechświata nie ma rozdziału "psychicznego i duchowego, co się stało już łaskę i jego myśli, które naszym zdaniem jest wolna wola, jeśli nie są dobre, to nie ma znaczenia, bo to jest tak i nie reencanação ani resssureição Twoje życie toczy się tam, że odpowie na wszystkie teologów nie chce odpowiedzieć w życiu i wymyślać różne doktryny, bez względu na drzewo życie z Bogiem lub wolnego sędzia karencji), ale jego życiu zajmuje mądrości zbiorowej świadomości
Asssim w ogólnej mądrości, wiedząc o tym, Nietzsche zapytał intelektualiści było Wiktorii "Teraz, gdy Ewa szukał mądrości dla Kościoła odmówić prawdy i tylko wtedy, gdy coś pójdzie nie tak, że naukowiec przewidujemy utworzenie nowego moralnego i zwyczaj, odpowiedz mi kochanie przyjaciel doktor teologii , gdzie prawda i mądrość, że chcesz mnie? i co nauka weźmie mnie do nieba, jego lub kwakrów i purytanie? Przecież zjednoczyć się przeciwko mnie, ale dobrowolnie powstrzymują się i dołączy wojnę inne Lutheran? Ale idź do Iranu i głosić tam, to staje się coraz trudniejsze, prawda? a SSIM jest łatwe dla mnie , aby zapytać, drodzy przyjaciele teologów "
Nietzsche uważa, że musimy przyznać, ból i śmierć, ponieważ są one wykonane z samego życia. "Morał z Nietzschego jest przeznaczony do wyjątkiem człowieka, aby utrzymać to trwa kilka niewolników słabeuszy i nieszczęśnicy społeczeństwa. Te niższe istoty, są tacy, którzy nadal są zdominowane przez chrześcijańskiej moralności i współczucia z wyrzutków społeczeństwa.
Zaratustra naucza przeciwko koncepcji dobra i zła: człowiek nie jest niczym; jeśli zechcesz, będziesz mogła woła proroka. Możemy nic nie wiedzą o tym, co jest dobre a co jest złe. Co jest potrzebne dla społeczeństwa jest to, że są szlachetne przełamać stare tabele z prawem, a żyje w świecie, w którym nie ma Boga, ale tylko bogowie.Na świecie jest dużo błota, mówi Zaratustra, ale konieczne jest, aby przezwyciężyć wstręt i stworzyć skrzydła pokonać tę rzeczywistość.
Mężczyzna Christian odrzuca świat dla hipotetycznej przyszłości w zaświatach; Zaratustra mówi wolą żyć i kochać Ziemię. Dla zmęczonego człowieka życia w naszym świecie, wszystkie sprężyny są zatrute, mówi Prorok.To jest człowiek, chrześcijanin, który daje nadzieję w innym świecie.
Co Zaratustra chce to odrzucenie moralności chrześcijańskiej i Sokratesa, a afirmacją własnych obyczajów i chęć do życia. Ten świat jest straszna, bo człowiek jest panem siebie i nie ma już Boga, aby go osądzić; który jest najbardziej szlachetny i silny powinien dominować nad motłoch, albo wiele słabych, chorych i zniewolonych przez greckiej filozofii Sokratesa i Platona. Zaratustra odrzuca chrześcijańskie niebo, ale chcą wieczności.
In-the-man Nietzschego jest intuicyjny i próbą niemieckiego filozofa spekulacji. Jak stwierdzono przezniemiecki filozof Eric Voegelin , próba stworzenia nadczłowieka jest również przyczyną śmierci mężczyzny.Wszystko spekulatywny gnostyk zabijanie Bóg zainspiruje rewolucjonistów, którzy zabijają człowieka.
Gnostyk-spekulatywny cechą Tako rzecze Zaratustra można wykazać poprzez próby Nietzschego stworzyć nowego człowieka, który pokonania i przekształcać rzeczywistość świata. Jest nadzieja, to prorok, który uratuje nas od złego świata i pokazać nam drogę. ". ( Źródło Felipe Pimenta )
Cała nasza cywilizacja jest apollińskie znieczulenie, które narzuca porządek przed naszym bólu. Czy zabezpieczeń, który mówi nam, Fromm. Dionizyjski, ponieważ spostrzegawczy, by przyznać, wolność, choć wiąże się to z możliwością upadku.
W nowoczesnym społeczeństwie, w ramach systemu kapitalistycznego przebiega pozytywnie indywidualnej wolności: społeczeństwo nieruchomości otrzymuje społeczeństwie klasowym, który pozwala na przejście od jednego do drugiego w zależności od osoby, która jest najbardziej krytyczny i odpowiedzialny. Przed nim zmniejsza negatywny wolność od spadku i zwiększyć alternatywnych przeszkód.
Współczesne społeczeństwo jest analizowany przez Fromma z punktu widzenia młodych ludzi, to nie tak młody, komunikacyjne, które mogą doprowadzić do unieważnienia wyroku osobnika, tworzy nowe potrzeby od emocji, że niektóre awangardy "Lewy" myśleć utopia "komunizmu i socjalizmu" dał im swobodę.
Człowiek coraz mniej dokładne mężczyźni. Produkty zamian za pieniądze. Analizujemy nasze społeczeństwo: Możemy doskonale żyć bez mówienia nikomu: możemy pracować rzuty wolne w domach; kiedy kupił w supermarkecie nie musimy nikogo prosić produktów; Teraz wystarczy jedno kliknięcie w Internecie.
Więc spróbuj się tym, że zmniejszone ludzi ma dostęp do wszystkich środków transportu oraz budynków użyteczności publicznej oznacza, że oni nie muszą prosić o pomoc ... Ile mniej pomocy potrzebujemy odpoczynku, w większości są niezależne.
Stąd koncepcja John Sturt Mill utylitaryzmu jest rodzajem etycznych konsekwencji aktów jeśli społeczeństwo nie zna prawdy o faktach rzekomej prawdy w dobrym nieświadomego jest Utility lub największe szczęście jest co następuje: działanie jest moralnie słuszne który maksymalizuje szczęścia dla jak największej liczby. I musi to zrobić w sposób bezstronny: Twoje szczęście nie ma więcej niż konto szczęście nikogo innego.
Wiedzieć, kto rozpowszechnia szczęście jest obojętny i jest wyposażony w zbiorowej enancjodromia. Liczy się, czy dana akcja maksymalizuje szczęście w zbiorowej nieświadomości, a nie w umowie społecznej.
Niezależnie od moralnej oceny działania z zasady większe szczęście polega na tym, że konsekwencje posiadania lub oczekiwanego skutki jest aspekt etyki miłości i dobra, które zawsze pozostaje otwarta na ludzi.
Mimo, że istnieją ludzie, którzy nie akceptują podstawową zasadę utylitaryzmu jest centralne do sporów moralnych. Ale istnieje sto pięćdziesiąt lat był rewolucyjny pomysł. Po raz pierwszy, filozofowie twierdzili, że moralność nie zależą od Boga, czy abstrakcyjnych reguł. Jest to jednak w zbiorowej nieświadomości.
Liczy liberalnego Sturt Młyn i szczęścia jak największej liczby jest wszystko, co powinno prowadzić za pomocą doświadczenia. Zniesienie wszelkich uprzedzeń i że bogaci nie czują się tak bogaty do punktu ukrycia i ubogich udawać bogatych i równość mężczyzn i kobiet, niezależnie od tego, czy posiadają lub nie nieruchomości.
W przeciwieństwie do Marksa i Engelsa podkreślać walkę klas, które, jak powiedział, jest " historia wszystkich społeczeństw, które kiedykolwiek istniały." Dla nich, szlachta i chłopi starożytnego świata, za pomocą różnych procesów historycznych, mieli stać się burżuazja i proletariat. Burżuazja była klasa uciskając, który dominuje środków produkcji i własności prywatnej. Proletariat byłaby klasa uciskana, co nie ma nic poza własnej siły roboczej sprzedawanej burżuazji. Tak więc, w Manifeście, Marks i Engels wyjaśnić podstawy rewolucji proletariackiej, która powinna podjąć świadomość klasową i zjednoczyć przeciw burżuazji, biorąc środki produkcji, a tym samym stan.Zatem, odbywają się socjalizm, który stałby się środki produkcji i prywatnej własności wszystkim do punktu, w którym już nie istnieją klasy o nazwie Komunizm jest co niektórzy Vanguardistas z "lewa" Brazylia wciąż myśleć.A Pierre-Joseph Proudhon , który powiedział: "Własność to kradzież".
Szczęście dla zakładów nie jest hedonistyczny w dosłownym sensie doktryna filozoficzna i moralna, który twierdzi , aby być, na przyjemności , najwyższym dobrem ludzkiego życia. Zgodnie z tym poglądem, szczęście polega na przyjemności i bez bólu. Przyjemność może być bardziej lub mniej intensywny i mniej lub bardziej trwałe i zależy od zarobków płac transakcji handlowych zarówno makro- i mikroekonomicznych. Pytanie brzmi: wszyscy ludzie potrzebują pieniędzy, kościół, aby poprawić swoją osobistą sytuację finansową i czy nie jest on ateistą, nawet hippie muszą sprzedawać swoje "rzemiosła" lub odnoszą się w przestrzeni bez jedzenia, że nie żyją.
Jeden z największych niezadowolenia w społeczeństwie jest wypaczeniem polityki, gdzie mniejszość ocenia korzyści dla swoich grup, a nie do Republiki Demokratycznej ..
Dowód Milla największe szczęście zasada jest argument, że część analogicznie do zmiany myślenia odbudowuje ją w następujący sposób:
Zobacz coś udowadnia, że jest on widoczny.
Więc chcesz coś udowadnia, że jest pożądane.
W następstwie tego wniosku jest powiedziane:
Jedyną rzeczą, że każdy człowiek pragnie jako ostateczny jest jego własne szczęście.
Więc jedyną rzeczą, która jest pożądana, gdyż ostatecznym celem dla każdej osoby jest ich własne szczęście.
Więc rzeczą publiczną lub Republica, czy ktokolwiek w celu wykonywania czynności, które promują największe szczęście większość z nich i to jest dobre poczucie intelektualistów dać ten widoczność Demo (ludzi) opisuje nowy sposób działania w nieświadomości zbiorowej już potrzebuje świadomość faktu życia w zdrowym rozsądkiem.
A ludzie chcą sposób, aby zapewnić ten cel, ale z perwersji politycznej w oligarchicznych klasy niemożliwe.
Dla perwersji działania jest jedną z przeszkód, że kraj ma, są inni, ale nie jest to czy tamto Twój wybór?Musimy Równość w nierówności tego jest fakt, że wszelkie intelektualiści, którzy pracują przy władzy jeszcze etycznie są powyżej szczęścia narodu.
Utylitaryzm twierdzi, że jedyną wartościową rzeczą jest to stany psychiczne szczęścia do tego w kapitalistycznym społeczeństwie każdy chce wygrać, ale nie ma przegranych, "prawo działania jest taki, który szalę przyjemności i bólu z boku przyjemności. Tak więc, nie ma miejsca na konflikty wartości w i podejmować decyzje moralne wydaje się prostsze. "(Faustino Vaz).
Tak, zbliża się do końca wypaczenie polityczny jest zła i powoduje ból w liberalizmie i Republiki, nowy nadchodzi, Sprawiedliwość i Sturt Mill mówi "jest wspieranie wolności" jest bezpieczeństwo, że sprawiedliwość i jego organów, Policja federalnych prokuratorów i sędziów, którzy są działające i dające nadzieję na nowej Republiki.
Nenhum comentário:
Postar um comentário